۲ ویژگی کفی خودروبر در خودروبر چیست؟

۲ ویژگی کفی خودروبر در خودروبر چیست؟

۲ ویژگی کفی خودروبر در خودروبر چیست؟

خودروبر کفی چیست و چه کاربردهایی دارد

با توجه به افزایش روزافزون نیاز افراد به داشتن خودرو، تولید خودرو نیز افزایش یافته است. این مسئله حمل خودروهای تولیدی به بخش‌های مختلف کشور که درخواست خودرو دارند را در پی خواهد داشت.امروز قصد داریم تا به ۲ ویژگی کفی خودروبر در خودروبر چیست؟ بپردازیم . در چنین شرایطی نیاز به تجهیزاتی که حمل خودرو را به نحوی انجام دهد که احتمال ایجاد خسارت را به صفر برساند، بشدت نیاز می‌شود. یکی از تجهیزات مورد استفاده در این خصوص که بسیار هم کارآمد است خودروبر کفی می‌باشد. از آنجایی که خودرو بطور کامل روی خودروبر سوار میشود، احتمال بروز خسارت به صفر رسیده و در شرایط ایمن حمل خودرو انجام می‌شود. در ادامه مقاله بطور مفصل در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

کاربردهای خودروبر کفی

حمل خودروهای صفر که هنوز پلاک نخورده اند

همانطور که می‌دانید خودرهایی که دارای پلاک ثبتی نیستند تا زمانی که پلاک نخورده باشند اجازه هیچ گونه تردد بین شهری و درون شهری را نخواهند داشت. بنابراین در چنین شرایطی برای حمل خودرو نیاز به خودروبر کفی استاندارد است که در امن‌ترین شرایط اتومبیل را جابجا نماید.

تحویل خودروهای سالم درب منزل

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که خودرو خود را برای تعمیر به تعمیرگاه فرستاده باشید و یا خودرویی را از شرکت درخواست داده‌اید و مایلید آن را درب منزل تحویل بگیرید، در این شرایط استفاده از کفی خودروبر بهترین انتخاب خواهد بود.

جایجایی خودروهایی با مشکل فنی یا فرسوده

در شرایطی که خودرو شما دچار نقص فنی شده باشد بطوری که امکان روشن کردن و یا جابجایی آن وجود نداشته باشد تنها راه ممکن و ایمن برای انتقال خودرو به تعمیرگاه استفاده از خودروبر خواهد بود. البته در بعضی مواقع به حدی خودرو فرسوده و از کار افتاده است که باز هم امکان روشن شدن و حرکت خودرو وجود ندارد. در این شرایط هم باید از خودروبر استفاده کرد.

حمل و نقل خودروهای کلاسیک و قدیمی

گاهی مواقع شما قصد جابجایی خودروهای کلاسیک و قدیمی را دارید. این خودروها اغلب اجازه تردد نداشته و جنبه نمایشگاهی دارند در این شرایط نیز برای جابجایی خودرو تنها گزینه ممکن استفاده از خودروبر کفی استاندارد خواهد بود.

حمل خودروهای تصادفی

متاسفانه در بعضی از حوادث رانندگی، شدت تصادف و خسارت وارده به حدی است که امکان حرکت خودرو به خودی خود وجود نداشته و احتمال تشدید خسارات وجود خواهد داشت. بنابراین در این مواقع اولین اقدام برای جابجایی خودرو تماس با مراکز حمل خودرو با کفی استاندارد است تا از بروز سوانح بعدی جلوگیری شود.

برای انتقال و جابجایی خودروها چه نرخی در نظر گرفته شده است؟

زمانی ک کارکنان حمل خودرو اتومبیل شما را بررسی میکنند ابتدا باید میزان صدمه وارد شده محاسبه شود. در صورتی ک صدمه وارده جدی نبود میتوان بدون حمل خودرو با خودروبر تعمیر را آغاز کرد. این کار سبب میشود ک مقدار هزینه پرداختی توسط شما کم شود. اما گاها میزان صدمه جدی است و اتومبیل شما دیگر قادر ب حرکت نیست. در این صورت باید ب وسیله خودرو بر جابجا شود. یدک کش ها با توجه ب میزان کارایی در دومدل جای دارند. یکی یدک کش های تکی هستند ک فقط میتوانند یک اتومبیل را منتقل کنند. و دیگری یدک کش های چندتایی هستند ک برای انتقال چند خودرو همزمان مورد استفاده واقع میشوند. و معمولا نرخ جابجایی خودرو ب واسطه یدک کش های چندتایی بالاتر از یدک کش های تکی است.

 کاربرد کفی یدک کش به چه صورتی است؟

  1. کفی ها شامل محورهایی است به وزن سه تن در دو مدل کاسه ای و صفحه ای
  2. در کامیون ها پایه هایی وجود دارد با وزن دینامیکی بیست و چهار تن و وزن استاتیک پنجاه تن
  3. در خودرو بر ها دو نوع ترمز وجود دارد یکی وزن زیادی و دیگری وزن کمی دارند
  4. کفی های خودروبر ها دارای رنگ های متنوعی ب جنس های هستند.
  5. این یدک کش ها دارای سیستم برقی مجهزی هستند .
  6. رینگ های یدک کش ها هم ب صورت چند قسمتی هستند.
  7. در ساخت یدک کش ها از مرغوب ترین تایرها استفاده میکنند زیرا اگر خوب نباشد باعث چپ شدن ماشین میشود.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

خودرو برهمه نوشته ها

۲ ویژگی کفی خودروبر در خودروبر چیست؟خودروبرخودروبر تهران،خودروبر،خودروبر تبریز،کفی خودروبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امداد فوری 24 ساعته