حمل خودروهای صفر

حمل خودروهای صفر و بدون پلاک به چه صورت شکل میگیرد؟

تردد خودروهای صفر و پلاک نخورده غیر قانونی می باشد. بنابراین برای جا به جایی این مدل از اتومبیل ها نیاز به خودروبر ها دارید.خودروهای صفر دارای ویژگی های خاصی هستند و احتیاج به شرایط خاصی برای جابه جایی دارند.برای حمل این خودروها شرکت باید تریلی و کامیون های و تجهیزات بسیار خوبی را در نظر بگیرد.

حمل خودرو صفر كیلومتر با تریلی

تریلی یكی از مهم ترین وسیله های حمل خودرو صفر كیلومتر به حساب می اید. تریلی ها دارای ظرفیت خاصی هستند. به طور كلی تریلی های پیشرفته ظرفیت 12 خودرو را دارند..معمولا تریلی ها دارای دو عرشه ی مجهز هستند. راننده ها با تریلی های مجهز به هیدرولیك خودروها را كنترل كرده و آن را روی عرشه می گذارند.

 

حمل خودرو صفر/ خودروبر

 

وجود سیستم هیدرولیک در حمل خودروهای صفر

سیستم های هیدرولیك در حمل خودرو باعث تسریع روند ارسال خودروها میشوند و این سیستم به طور خودكار عمل می كنند.همچنین مجهز به شیر سرریز هستند و بیشتر فشارها روی این قطعه است. به عبارتی هنگام جابه جایی خودرو و انتقال آن به تریلی اگر فشار زیادی به هیدرولیك وارد شود به كمك سرریزها از بین می رود.كنترل كننده ها نیز یكی دیگر از سیستم های هیدرولیك هستند. در زمان حمل خودرو صفر كیلومتر كنترل كننده ها به كمك هیدرولیك می آیند. كنترل كننده ها به صورت الكتریكی عمل می كنند و استفاده ی آن در هر محیط تفاوت دارد.

 

وجود رمپ در حمل خودرو های صفر

در ترجمه، کلمه رمپ به معنی “آسان شیب” است، و طراحی آن یک پلت فرم شیب دار از شکل مستطیلی است که نقاط با ارتفاع های مختلف را متصل می کند. یکی از ویژگی های رمپ های خودرو، وجود پوشش ضد لغزش است که ثبات و قابلیت اطمینان بیشتری را فراهم می کند.این قابلیت  به شما اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی خودرو را به داخل تریلی حرکت دهید. در نتیجه بهره وری کار و سرعت کار افزایش می باید.

 حمل خودرو صفر/خودروبر

چرا خودرو های تولید شده از کارخانه تا نمایندگی می بایست حمل شوند؟

خودرو های تولید شده تا زمانی که به دست مشتری نرسد امکان راندن ندارند چرا که از حالت به اصطلاح ” صفر یا خشک بودن “در می آیند از همین رو کارخانه های بزرگ تولید کننده خودرو کلیه محصولات خود را با کمک شرکت های باربری به نمایندگی ها ارسال می نمایند. گفتنی است که کلیه هزینه حمل خودرو به شهرستان که به شرکت های باربری و اتوبار پرداخت می شود به قیمت نهایی خودرو اضافه می شود.

مسئولیت شركت باربری در ارسال خودرو صفر كیلومتر

هنگام حمل خودرو صفر كیلومتر شركت باربری موظف به رعایت مواردی میباشد. در مرحله ی اول شركت باید از بیمه بودن خودروها توسط یك شركت معتبر مطمئن باشد. در زمان بارگیری خودروها باید آدرس گیرنده به طور كامل در اختیار راننده قرار بگیرد. شركت باید به تمامی درخواست های مراجعین به طور دقیق برای حمل خودرو دقت كند و انجام دهد. پس از شروع حركت شركت باید هر آنچه كه لازمه ی مراقبت از خودروها است به راننده یادآور شود. در شركت های باربری باید همیشه تعدادی افراد برای نظارت درست ارسال خودرو صفر كیلومتر باشند.

وجود بارنامه در حمل خودرو

بارنامه سندی است که شرکت حمل خودرو در اختیار مشتری خواهد داد. به زبان ساده تر بارنامه دولتی همان رسید خودروی شما می باشد.مواردی مانند نام و ادرس صاحب خودرو ، نام و نشانی خودروبر، مدل خودرو و شماره پلاک ، مدل خودروبر و شماره پلاک ، ادرس محل حمل خودرو ، ادرس مقصد ، هزینه حمل خودرو ،نام و نشانی شخص تحویل گیرنده خودرو در بارنامه ذکر میشود.در حقیقت با داشتن بارنامه خودرو شرکت خودروبر، خودروی شما را تضمین خواهد کرد.

حمل خودروهای تکی و چندتایی

حمل خودروهای صفر کیلومتر با خودوربر تریلی و خودروبر کفی انجام میشود. اگر شما یک خودرو صفر کیلومتر برای حمل دارید میتوانید از خودروبر کفی برای حمل آن استفاده کنید.اگر شما قصد حمل چند خودرو را دارید می توانید آن ها را به صورت همزمان با تریلی های چند ظرفیته حمل کنید.تریلی ها بنا به ظرفیتشان قابلیت حمل 6 الی 8 خودرو را همزمان دارند.

 

حمل خودرو صفر/ خودروبر

محاسبه هزینه حمل خودروهای صفر کیلومتر

هزینه حمل خودروهای صفرکیومتر هزینه ثابتی نیست و با توجه به فاکتورهایی هزینه ها محاسبه میشوند. از جمله این عوامل میتوان به ارزش خودرو صفر ، میزان مسافت بین مبدا و مقصد ، تعداد خودرو های صفر کیلومتر و نوع خودروبری که برای حمل خودرو استفاده می کنید نیز یکی از فاکتورهایی محاسبه هزینه ها می باشد.شرایط آب و هوایی نیز تاثیر مستقیمی بر قیمت ها دارد ؛ مثلا حمل خودرو در روز های بارانی به دلیل کم شدن خودروبر ها هزینه بیشتری نسبت به روز های افتابی دارد.همچنین هزینه حمل خودرو های صفر کیلومتر با خودروبر تکی مقداری بیشتر از خودروبر تریلی می باشد.

مقصد خودروبرهای تکی و چندتایی

حمل خودرو با خودروبر های تکی از مبدا به مقصد مورد نظر شما ( مثلا درب منزلتان ) انجام می شود ولی خودروبر های تریلی امکان بارگیری و تخلیه در هر مکانی را ندارند و معمولا در پارکینگ ها یا نمایشگاها تخلیه خودروها را انجام می دهند.

حمل خودرو صفر/ خودروبر

 

جهت مشاوره نیز میتوانید با کارشناسان خودروبر تبریز(khodrobar) با همین شما زیر تماس حاصل فرمایید تا بهترین راهنمایی را همکاران ما در اختیار شما قرار بدهند.

امداد فوری 24 ساعته