حمل خودروهای خارجی

تجهیزات لازم برای حمل خودروهای خارجی

بانوجه به افزایش روزافزون نیاز افراد به داشتن خودرو تولید خودرو نیز افزایش یافته است.در چنین شرایطی نیاز به تجهیزاتی که حمل خودرو را به نحو احسنت انجام دهد به شدت بالاست.یکی از تجهیزات مورد استفاده در این خصوص که بسیار هم کارامد است خودروبر کفی میباشد.از انجایی که خودرو به طور کامل روی خودروبر سوار میشود احتمال بروز خسارت به صفر رسیده و در شرایط ایمن حمل خودرو انجام میشود. استفاده از خودروبر ها برای مواردی مانند جابه جایی خودروهای تصادفی ،حمل خودروهای فرسوده ،حمل ماشین الات صنعتی ، حمل خودروهای بدون پلاک و برای تحویل سالم خودرو درب منزل  ضروری میباشد.

حمل خودروهای خارجی+خودرو بر

 

انواع خودروبر های مورد استفاده

خودروبر کامیونیت و تریلر خودروبر دو نمونه از خودروبرها میباشند. به ترتیب نوع اول برای حمل خودرو در داخل شهر و برای مسافت های کوتاه مناسب هستند.اغلب در مواردی که فقط یک خودرو باید جابه جا شود از این نوع خودروبر استفاده میشود. نوع دوم معمولا برای جابه جایی خودرو در مسافت طولانی بین شهری مورد استفاده قرار میگیرند و قابلیت حمل 6 و 8 خودرو را دارا میباشند.

تفاوت خودوروبر و یدک کش

خودروبر دارای کسی می باشد که خودرو شما را بر روی آن سوار کرده و سپس به سمت مقصد حمل می کند، اما یدک کش به وسیله ی زنجیر و یا سیم بکسل خودروی شما را به انتهای قلاب خودرو یدک کش متصل کرده و تا مقصد به دنبال خود می کشد. واضح است که برای هر گونه جابجایی و حمل خودرو استفاده از خودرو بر نسبت به یدک کش از امنیت بالاتری برخوردار می باشد.

ساخت کفی های خودروبرها

برای هر خودرو بر کفی ویژه ای ساخته میشود.کفی ها متنوع هستند و ب منظورهای مختلفی ساخته میشوند. برای نمونه کفی ها در اصل شکل یک تریلی هستند ولی بدنه ای اطرافشان وجود ندارد.این قطعات ب وسیله الوارهایی با لایه های زیاد ساخته میشوند و آب ب این الوارها نفوذ پیدا نمیکند. سپس توسط پوششی ویژه روی الوارها را کامل میپوشانند. در بعضی مواقع از فلزهای مقاوم مانند آهن برای فراهم کردن این کفی ها استفاده میشود. کفی ها شامل سیستم های هشداردهنده هستند. در اصل این دستگاه ها به این حالته که از چپ شدن تریلی ها و نگرفتن ترمز ممانعت میکنند.. داخل کفی حفره ای ب عمق شصت لیتر قرار گرفته است ک روی این مخزن دری از جنس آلمینیوم است.همچنین دو بازویی که معمولا در خودروبر ها وجود دارند باعث بلند کردن اجسام میشوند. که هم میتوان با دست آنها را کنترل کرد و هم به صورت automatic کار میکنند.

چرا استفاده از خودروبر ضروری است؟

یکی از مهم ترین مزایای موجود برای انواع خودرو برها، ایجاد ایمنی و استانداردهای لازم برای حمل خودرو است. همچنین احتمال صفر شدن خسارت در انتقال خودرو و متناسب بودن شرایط برای حمل نیز یکی دیگر از موارد مهم به شمار می رود. علاوه بر تمامی این موارد، سهولت در جابجایی و استفاده از انواع نگهدارنده برای کاهش لغزندگی نیز از مزایای استفاده از خودرو بر به شمار می رود و می تواند در تامین امنیت و همچنین بروز حوادث و خسارت جلوگیری کند.

حمل خودرو وارداتی در خودروبر

جابه جایی لوازم و وسایل های کشاورزی به وسیله خودروبرها

گاهی اوقات لازم است تا وسایل کشاورزی از جایگاهی به جایگاه دیگر انتقال یابند.زمانی که ممکن است تردد تجهیزات در مسیرها عملی نباشد بهتر است از خودروبر برای انتقال انها استفاده کنیم. انتقال ماشین الات صنعتی با تجهیزاتی که ممکن است تردد در جاده های شهری و بین شهری را نداشته باشد نیز یکی از این موارد میباشند. همچنین انتقال ماشین الان صنعتی به مکان کارخانه یکی از موارد معمول است. در تمامی این شرایط خودروبر تبریز به کاربر بهترین امکانات را عرضه میکند.

حمل خودروهای فرسوده و تصادفی

در زمانی که در مسیر جاده ای باشید و خودرو دچار نقص فنی شود. به طوری که دیگر امکان جابه جایی آن  نباشد . یا اینکه به علت سوانح رانندگی خودرو دچار صدمه و آسیب جدی شده باشد که حرکت دادن آن موجب تشدید صدمات وارد شده به خودرو می شود. بهترین راه برای ارسال آن به نزدیک ترین تعمیرگاه استفاده از خودروبر میباشد.

جابه جایی خودروهای صفر بدون پلاک

 خودرهایی که دارای پلاک ثبتی نیستند تا زمانی که پلاک نخورده باشند اجازه هیچ گونه تردد بین شهری و درون شهری را نخواهند داشت. بنابراین در چنین شرایطی برای حمل خودرو نیاز به خودروبر کفی میباشد که در امن‌ترین شرایط اتومبیل را جابجا نماید.

محاسیه میزان صدمه وارد شده برای تعمیر و جا به جایی خودرو

زمانی ک کارکنان حمل خودرو اتومبیل شما را بررسی میکنند ابتدا باید میزان صدمه وارد شده محاسبه شود. در صورتی ک صدمه وارده جدی نبود میتوان بدون حمل خودرو با خودروبر تعمیر را آغاز کرد. این امر باعث میشود ک مقدار هزینه پرداختی توسط شما کمتر شود. اما گاها میزان صدمه جدی است و اتومبیل شما دیگر قادر ب حرکت نیست. در این صورت باید ب وسیله خودرو بر جابجا شود و به طبع هزینه بالاتر خواهد بود.

حمل خودروهای تصادفی/خودروبر

هزینه استفاده از خودروبر به چه عواملی بستگی دارد؟

نوع ماشین الات و خودرویی که قرار است جابه جا شود و میزان مسافت مبدا تا مقصد و زمان و شرایط تاثیر گذار در هزینه های باربری از جمله عواملی میباشند که در نرخ کرایه خودروبر تاثیر دارند. ذکر این نکته ی قابل تامل نیز ضروری است که خودروبر تبریز با امکانات ویژه و امنیت جابه جایی به صورت عالی  کمترین نرخ کرایه را به شما ارائه مینماید.

مزیت خودروبر تبریز

1.در سریع ترین زمان ممکن خودش را میرساند

2.مجهز به جدیدترین خودرو ها میباشد

3.از کادر متخصص و کاربلد برای امداد رسانی استفاده میکند

4.دارای تجهیزات لازم برای تعمیر در محل خودرو میباشد

5. امنیت در جابه جایی را تضمین میکند

6. دارای بیمه خودرو میباشد تا در صورت جابجایی خودرو بتواند سلامتی خودرو را تامین بکند

جهت مشاوره نیز میتوانید با کارشناسان خودروبر تبریز(khodrobar) با همین شما زیر تماس حاصل فرمایید تا بهترین راهنمایی را همکاران ما در اختیار شما قرار بدهند.

 

 

امداد فوری 24 ساعته