حمل خودرو از تبریز به اردبیل|۰۹۱۴۳۰۷۹۷۴۱

حمل خودرو از تبریز به اردبیل|۰۹۱۴۳۰۷۹۷۴۱

سلام دوست عزیز وقت بخیر. در این مقاله میخواهیم در مورد حمل خودرو از تبریز به اردبیل صحبت کنیم پس با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.بس بزن بریم….

خودروبر تبریز و اردبیل ۲۴ ساعته با ضمانت|09143079741

خودروبر سیار تبریز و اردبیل آمادگی دارد تا با استفاده از تجهیزات کاملی که که در اختیار دارد خدمات حمل و نقل خودرو با خودروبر با بالاترین کیفیت از تبریز به اردبیل را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. اصلی ترین هدف ما ارائه خدمات با کیفیت ،سریع ،در هر ساعت از شبانه روز و در هر محل که شما حضور دارید است. ما ۲۴ ساعته با داشتن سابقه کافی و نیروی کار متخصص یکی از مراکز برتر امداد خودرو محسوب می شویم.

تماس با خودروبر

در هر جایی از تبریز و اردبیل که حضور داشتید فارق از زمان و اینکه چه روزی از هفته است یا ساعت چند است یا حتی ماشین تان چیست؛ اگر دچار پنجری روغن ریزی جوش آوردن خودرو یا هر مشکل دیگری شدید که دیگر قادر به ادامه مسیر نبودید، فقط کافیست که یک تماس با ما بگیرید.

تیم خودرو بر با تجهیزات کامل سابقه کافی و تجربه بالا در کمترین زمان ممکن در کنار شما حضور می یابد و با سرعت خودروی شما را برای تعمیر و راه‌اندازی مجدد حمل و به نزدیک‌ترین تعمیرگاه‌های مجاز و معتبر می‌رساند.

اینکه شما دارای چه خودرویی هستید سنگین یا سبک یا حتی سواری برای تیم خودرو بر ما تفاوتی ایجاد نمی کند. تیم های ما با دارا بودن انواع خودروبرها مانند خودروبر کفی ، خودرو بر دکل ، تریلر و جرثقیل خودروی شما مشتری عزیز را به آسانی هرچه تمام و با امنیت بسیار بالا حمل و جابه‌جا می‌کنند. در نتیجه خیالتان از بابت حمل خودرو آسوده باشد. خودروهای شما با پیشرفته‌ترین خودروبرهای موجود در سطح جهانی حمل و نقل خواهند شد.

حمل خودرو از تبریز به اردبیل|۰۹۱۴۳۰۷۹۷۴۱

خدمات حمل و نقل و ارسال خودرو از تبریز به اردبیل با نازل ترین قیمت به همراه بیمه نامه و بارنامه معتبر و تمبر دار دولتی را با ما تجربه کنید. ما در سریع ترین زمان ممکن انواع خودروهای سبک و سنگین شما را به هر نقاطه ای در استان اردبیل حمل می کنیم.

حمل خودروی تصادفی ، خودروی صفر کیلومتر ، خودروی کارکرده و دست دوم به اردبیل با انواع خودروبر ها به صورت همه روزه و با نازل ترین قیمت انجام می شود. فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا حمل خودرو از تبریز به اردبیل به صورت کاملا حرفه ای انجام گیرد.

طریقه ی حمل و نقل خودرو ها بر اساس نوع خودروی شما متفاوت است اما در اغلب موارد برای خودروهای سالم از کامیون خودرو بر استفاده می شود. همین طور به همراه ۳۰ میلیون بیمه رایگان.

حمل خودرو از سایر شهرها به اردبیل

ما با در اختیار داشتن انواع کامیونت های مخصوص حمل و نقل خودرو ، همه روزه و 24 ساعته خدمات ارسال خودرو به سایر نقاط کشور از جمله تمامی نقاط اردبیل و … را در اختیار شما قرار می دهیم.

از تمامی نقاط کشور ، خودروبر کامیونت از درب منزل شما خودروی شخصی شما را بارگیری می کند و در مقصد مورد نظرتان خودروی شما را تحویل می دهد. حمل و نقل خودرو از تمامی نقاط کشور و همین طور از تبریز به اردبیل را به صورت کامل تحت پوشش بیمه قرار میدهیم و شما می توانید در تمامی نقاط تبریز و شهر های اطراف تبریز خدمات خودروبر را در اختیار داشته باشید.

حمل خودرو از تبریز به اردبیل همه روزه و 24 ساعته انجام می شود فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا حمل خودرو از تبریز به اردبیل به صورت کاملا حرفه ای انجام شود.

چرا خودروبر تبریز؟

ما با جدیدترین و پیشرفته‌ترین خودروهای حمل و نقل و یدک‌کشی در خدمت شما هستیم که با داشتن نیروهایی کاری خوش برخورد، باتجربه ،منظم و با دقیق بالا توانسته ایم تا رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کنیم. زمانی که خودرو شما در محلی مثل منزل یا محل کار و یا میانه راه دچار مشکل فنی شد، به شکلی که دیگر نتوانستید خودرو خود را برانید و به حرکت درآورید. به خودروبر نیاز خواهید داشت تا خودروی شما را به نزدیکترین تعمیرگاه معتبر برساند. در این زمان فقط کافی است تا یک تماس با خودروبر به ۰۹۱۴۳۰۷۹۷۴۱ بگیرید.

آدرس دقیق تان را به ما بدهید تا ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات حمل خودرو از تبریز به اردبیل به شکل کاملا اصولی، مناسب و مطمئن انجام گیرد. در کنار حمل خودرو با خودروبر، تیم‌های سیار ما قادرند با تجهیزات فنی برای تعمیرات خودرو در محل حاضر شوند و در صورت امکان خودرو را تعمیر کنند. مواردی مانند باتری به باتری، تعویض روغن، تعویض لاستیک و قطعات یدکی، پنچرگیری و … امکان تعمیر در محل را دارند.

 

حمل خودرو به اردبیل+خودروبر

 

کاربرد خودروبر چیست؟

غالبا خودروبر یک کامیون یا کامیونتی ست که دارای ویژگی‌ها و امکاناتی مانند توان کشندگی ۴ تن به بالا ست که برای حمل و نقل انواع خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرد. دارا بودن اجزایی همچون کفی و موتور قدرتمند، خودروبرها را به یک وسیله بسیار سودمند برای حمل و جابه‌جایی انواع خودرو و تجهیزات بدل کرده است.

زمانی که خودرو شما از کار افتاده باشد و توانایی حرکت کردن نداشته باشد باید از خودرو استفاده کنید. درسته که این مورد اصلی ترین دلیل استفاده از خودروبر است، ولی خودروبر کاربردهای بسیار متنوع و متعدد دیگری هم دارد که در ادامه ی مقاله به معرفی و بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

  • حمل خودروهای مسابقه ای

از خودروهای مسابقه‌ای فقط در پیست های مخصوص میتوان استفاده کرد و طبق قانون به هیچ وجه اجازه عبور و مرور در شهر را ندارند. به همین علت برای جابجایی این نوع خودروها باید از خودرو بر استفاده کرد. این نوع خودروها قیمت و حساسیت بسیار بالایی دارند و در نتیجه ریسک خیلی زیادی رو هم می طلبند و کوچکترین صدمه به آنها می تواند عواقب بسیار بدی برای شرکت تولید کننده ، صاحب خودرو و خودرو بر داشته باشد.

  • حمل خودروهای پلاک نخورده‌ یا صفر

عملا خودروهایی که پلاک نخورده باشند یا به دلایلی نداشته باشند، امکان تردد و عبور و مرور در شهر و یا خارج از شهر را ندارند و لازم است با خودروبرهای مخصوص جابه‌جا و حمل شوند. همین طور خودرو های صفر کیلومتر و نو نیز از این قاعده مستثنی نیستند و باید مسیر کارخانه تا محل نمایشگاه و یا نمایندگی شرکت خودروسازی یا محل سکونت خریدار را با خودروبرها حمل شوند. و تا زمان پلاک گذاری یا فروش به فرد دیگر، امکان تردد در جاده‌های کشور را ندارند. پس بهترین راهکار در چنین شرایطی استفاده از خودروبر است.

  • حمل خودروی خراب و دچار نقص فنی

یکی دیگر از دلایل نیز این است که خودرو شما در طی مسیر دچار نقص فنی و خرابی شود. این موارد می توانند علت های مختلفی داشته باشند آن دلایل مانند از کار افتادن باتری، آسیب دیدگی موتور و … می توانند باشند. در این موارد تیم ما به کمک شما آمده و تا حدی که امکان اش است به تعمیر خودرو می‌پردازد. اما در صورتی که تیم ما نتوانست خودروی شما را تعمیر و یا قطعاتی که دچار نقص فنی شده اند را تعویض کند، باید خودرو را با خودروبر به تعمیرگاه و یا مراکز فنی حمل کنند.

  • جا به جایی خودروهای تصادفی

برای حمل خودرو تصادفی به اردبیل که قابلیت حرکت کردن را ندارند یک شیوه دیگر نیز موجود است. در این شیوه قرار دادن خودرو روی کامیون کفی یا کامیونت روباز و با جرثقیل انجام می شود. در این روش باید خودروی شما به واسطه ی یک جرثقیل داخل کامیونت یا کامیون کفی مدنظر بارگیری شود و در مقصد مورد نظر نیز به همین صورت تخلیه شود.

برای حمل خودروهای سواری سالم نیز میتوان از این شیوه ها استفاده کرد با این تفاوت که خودروهای سالم را بجای بارگیری توسط جرثقیل میتوان از طریق سکوی موجود در شرکت وارد کامیونت کرد.

  • حمل خودروهای لوکس

یکی دیگر از کاربرد های خودروبرها جابجایی خودروهای لوکس است. داشتن خودروهای لوکس می تواند مشکلاتی را هم به دنبال داشته باشد. یکی از این مشکلات حمل و نقل آن‌ها است. چرا که وارد شدن اندک خسارتی به این خودرو ها می تواند جبران ناپذیر باشد و هزینه و ضررهای زیادی را به دارنده خودرو تحمیل کند. در این موارد هم می توان از خودروبرها استفاده کرد آنها این توانایی را دارند تا خودروی شما را بدون هیچ خسارتی حمل و نقل کرده و به مقصد مورد نظرتان برسانند.

  • حمل خودروهای فرسوده

بسیاری از خودروهای قدیمی و فرسوده نیز به دلیل مواردی همچون ایجاد آلودگی محیطی، صوتی و … پلاک کذاری نمی شوند و پلیس آن ها را از رده خارج می کند و اجازه تردد در شهرها و جاده‌ها را به آن ها نمی دهد. به همین دلیل با استفاده از خودروبر می‌توان به راحتی این خودروها را به محل اسقاطی یا هر محل دیگری منتقل کرده و جا به جا نمود و حمل خودرو از تبریز به اردبیل را انجام داد.

بیمه نامه معتبر و کامل برای حمل خودرو از تبریز به اردبیل

ما با بهترین و کامل ترین بیمه نامه حمل خودرو از تبریز به اردبیل شما را انجام می دهیم. این بیمه نامه تمامی خسارات جزئی و یا کلی را در صورت وقوع به صورت کلی تحت پوشش قرار می دهد. همین طور این بیمه نامه تمام ارزش خودروی شما را کاملا تحت پوشش قرار میدهد. برای مثال حمل خودروهای میلیاردی نیز تحت بیمه کامل قرار می گیرد.

ارزان ترین کرایه حمل خودرو از تبریز به اردبیل

به دلیل تخصصی بودن حمل خودرو از تبریز به اردبیل غالبا شرکت های ارائه دهنده این خدمات هزینه های بسیار بالایی را مطالبه می کنند. و همین دلیل باعث شده است که هموطنان با کرایه های نجومی روبرو شوند و اعتماد شان را به شرکت های حمل و نقل از دست بدهند. ما با کمترین هزینه ی ممکن و حرفه ای ترین پرسنل بار شما را به مقصد می رسانیم.

بهترین و حرفه ای ترین خدمات حمل خودرو از تبریز به اردبیل

ما در این شرکت بهترین و کاملترین مشاوره را به شما ارائه می کنیم مشاورین ما در خصوص نحوه حمل و نقل ، هزینه حمل و نقل ، بهترین زمان حمل و نقل و مناسب ترین بیمه نامه آماده است تا با مشاوره کارشناسی شما را راهنمایی کنند.

اگه قصد انتقال خودرویتان از تبریز به اردبیل یا بالعکس را دارید فقط کافیست با شرکت حمل و نقل خودرو با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۸۹۹۴۱۰۰۹۱۴۳۰۷۹۷۴۱ تماس حاصل کنید تا بلافاصله و در اسرع وقت یکی از نزدیکترین کامیونت های حمل خودرو به محلی که شما خواستید اعزام شده و خودروی شما را بدون دغدغه و نگرانی جابجا کند.

امداد فوری 24 ساعته