حمل خودرو از قم به مشهد

حمل خودرو از قم به مشهد

حمل خودرو به سراسر کشور+خودروبر

خودروبر

سلام دوست عزیز وقت بخیر. در این مقاله میخواهیم در مورد حمل خودرو از قم به مشهد صحبت کنیم پس با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

حمل خودرو

خدمات حمل و نقل و ارسال خودرو از قم به مشهد با نازل ترین قیمت به همراه بیمه نامه و بارنامه معتبر و تمبر دار دولتی را با ما تجربه کنید. ما در سریع ترین زمان ممکن انواع خودروهای سبک و سنگین شما را به هر نقاطه ای در استان خراسان رضوی حمل می کنیم.

حمل خودروی تصادفی ، خودروی صفر کیلومتر و خودروی کارکرده و دست دوم به مشهد با انواع خودروبر ها به صورت همه روزه و با نازل ترین قیمت انجام می شود. فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا حمل خودرو از قم به مشهد همراه با ماشین شخصی به صورت کاملا حرفه ای انجام گیرد.

طریقه ی حمل و نقل خودرو ها بر اساس نوع خودروی شما متفاوت است اما در اغلب موارد برای خودروهای سالم از کامیون خودرو بر استفاده می شود. همین طور به همراه ۳۰ میلیون بیمه رایگان.

حمل خودرو از سایر شهرها به مشهد

ما با در اختیار داشتن انواع کامیونت های مخصوص حمل و نقل خودرو ، همه روزه و 24 ساعته خدمات ارسال خودرو به سایر نقاط کشور از جمله تمامی نقاط مشهد و … را در اختیار شما قرار می دهیم.

از تمامی نقاط کشور ، خودروبر کامیونت از درب منزل شما خودروی شخصی شما را بارگیری می کند و در مقصد مورد نظرتان خودروی شما را تحویل می دهد. حمل و نقل خودرو از تمامی نقاط کشور و همین طور از قم به مشهد را به صورت کامل تحت پوشش بیمه قرار میدهیم و شما می توانید در تمامی نقاط قم و شهر های اطراف قم خدمات خودروبر را در اختیار داشته باشید.

حمل خودرو از قم به مشهد همه روزه و 24 ساعته انجام می شود فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا حمل خودرو از قم به مشهد به صورت کاملا حرفه ای انجام شود.

 

حمل خودرو از قم به مشهد+خودروبر

 

انواع روش های حمل خودرو

برای حمل خودرو ۳ روش کلی و عمومی موجود است که بر اساس نیاز شما بهترین و مناسب ترین شیوه را در اختیار شما قرار میدهیم.

  • حمل خودرو با استفاده از  کامیونت خودروبر تکی
  •  حمل خودرو با استفاده از تریلی خودروبر
  •  حمل خودرو با استفاده از کامیونت و خاور خودروبر روباز

در میان این شیوه ها، روش خودروبر تکی سریعترین ، آسان ترین و ایمن ترین روش است و استفاده از روش کامیونت برای حمل خودرو تا مشهد، اندکی مشکلات و سختی هایی را برای شما دارد اما از نظر قیمت کمی به صرفه تر خواهد بود. با توجه به این نکات، شما باید با بررسی همه ی جوانب و روش ها بهترین و مناسب ترین روش باربری خودرو را انتخاب کنید.

حمل خودرو از قم به مشهد

ما خدمات حمل خودرو از قم به مشهد را با در اختیار داشتن انواع خودروبر ها، همه روزه و 24 ساعته به مشتریان گرامی ارائه مدهیم فقط کافی است با ما تماس بگیرید.

حمل خودرو های صفر و کارکرده

به منظور حمل خودرو های صفر و کارکرده ی شما بهترین و ایمن ترین نوع حمل و نقل را می توان استفاده از کامیونت مخصوص خودرو بر دانست. این نوع کامیونت ها با دارا بودن امکاناتی نظیر کفی متحرک، در مکان مورد نظر شما خودروی شما را بارگیری و در مقصد مورد نظر عملیات تخلیه را انجام میدهند. برای این روش حمل خودرو نیاز به حرکت کردن خودرو ( قابلیت حرکت) است. این خودروبرها در کمترین زمان ممکن به صورت حرفه ای خودروی شما را تحت پوشش بیمه قرار می دهند و به مشهد حمل می کنند.

حمل خودرو تصادفی

برای حمل خودرو تصادفی به مشهد که قابلیت حرکت کردن را ندارند یک شیوه دیگر نیز موجود است. در این شیوه قرار دادن خودرو روی کامیون کفی یا کامیونت روباز و با جرثقیل انجام می شود. در این روش باید خودروی شما به واسطه ی یک جرثقیل داخل کامیونت یا کامیون کفی مدنظر بارگیری شود و در مقصد مورد نظر نیز به همین صورت تخلیه شود.

برای حمل خودروهای سواری سالم نیز میتوان از این شیوه ها استفاده کرد با این تفاوت که خودروهای سالم را بجای بارگیری توسط جرثقیل میتوان از طریق سکوی موجود در شرکت وارد کامیونت کرد.

حمل و نقل خودرو از قم به مشهد با انواع خودروبر ها ( تریلی و تکی )

بیمه نامه معتبر و کامل برای حمل خودرو از قم به مشهد

ما با بهترین و کامل ترین بیمه نامه حمل خودروی شما را انجام میدهیم. این بیمه نامه تمامی خسارات جزئی و یا کلی را در صورت وقوع به صورت کلی تحت پوشش قرار می دهد. همین طور این بیمه نامه تمام ارزش خودروی شما را کاملا تحت پوشش قرار میدهد. برای مثال حمل خودروهای میلیاردی نیز تحت بیمه کامل قرار می گیرد.

ارزان ترین کرایه

به دلیل تخصصی بودن حمل خودرو به مشهد غالبا شرکت های ارائه دهنده این خدمات هزینه های بسیار بالایی را مطالبه می کنند. و همین دلیل باعث شده است که هموطنان با کرایه های نجومی روبرو شوند و اعتماد شان را به شرکت های حمل و نقل از دست بدهند. ما با کمترین هزینه ی ممکن و حرفه ای ترین پرسنل بار شما را به مقصد می رسانیم.

حمل خودرو با کامیونت از قم به مشهد

روش دیگر حمل خودرو، استفاده از کامیونت به جای خودروبر تخصصی می باشد. کامیونت ها برای بارگیری و تخلیه ی خودرو به یک سکو برای ورود و یک سکو برای خروج خودرو نیاز دارند. نرخ هزینه های حمل و نقل خودرو در این شیوه تا حدودی کمتر از روش حمل خودرو با خودرو بر است اما بارگیری و تخلیه آن نیازمند شرایط خاص است.

غالبا برای حمل خودروهای با ارزش و قیمت کمتر و ابعاد کوچک از این شیوه استفاده می شود. خودروبر تبریز با نازل ترین قیمت در خدمت شما است.

بهترین و حرفه ای ترین خدمات حمل خودرو از قم به مشهد

ما در این شرکت بهترین و کاملترین مشاوره را به شما ارائه می کنیم مشاورین ما در خصوص نحوه حمل و نقل ، هزینه حمل و نقل ، بهترین زمان حمل و نقل و مناسب ترین بیمه نامه آماده است تا با مشاوره کارشناسی شما را راهنمایی کنند.

اگه قصد انتقال خودرویتان از قم به مشهد یا بالعکس را دارید فقط کافیست با شرکت حمل خودرو با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۸۹۹۴۱۰ ۰۹۱۴۳۰۷۹۷۴۱ تماس حاصل کنید تا بلافاصله و در اسرع وقت یکی از نزدیکترین کامیونت های حمل خودرو به محلی که شما خواستید اعزام شده و خودروی شما را بدون دغدغه و نگرانی جابجا کند.

 

امداد فوری 24 ساعته