حمل خودروهای تصادفی

حمل خودرو های تصادفی به چه صورت میباشد؟

امروزه روش بکسل کردن خودرویِ دچار نقص فنی که توسط انواع جرثقیل امداد خودرو جابه جا می شود، در عرصه خدمت رسانی در زمینه حمل و نقل بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. تا جایی که این امکان وجود دارد در مواقعی برای هر فردی پیش بیاید که ماشین آن دچار نقص فنی یا دچار حادثه شده باشد و اولین اقدامی که می توان برای این کار در نظر گرفت، بکسل کردن است. روش بکسل کردن خودرو یکی از روش های صحیح در مواقعی است که خودرو فرد دچار آسیب می شود. با حضور تیم تخصصی حمل و نقل خودروبر تبریز می توانید در مدت زمان کوتاه تری خودروی خود را به محل تعمیر برسانید تا بیش از پیش به خودروی شما آسیبی وارد نشود.

حمل خودروهای تصادفی/خودروبر

کامیونیت خودروبر چیست و چگونه کار می کند؟

حمل و نقل انواع خودرو معمولا با استفاده از کامیونت های خودروبر انجام می شود که معمولا بهترین و مناسب وسیله برای جابجایی خودروهای سواری هستند.کامیونت خودروبر دارای یک کفی متحرک است که در محل بارگیری شما ، توانایی بارگیری خودرو را دارد.این کامیونت ها دارای قرقره هستند که که در زمانی که خودرو قابلیت روشن شدن را ندارد آن را به داخل خودرو بکسل میکنند. همچنین کامیونیت خودروبر دارای پل هایی هستند که خودرو به راحتی وارد ان میشوند .

به کمک این خودروبر، خودروی اسیب دیده نیازی به روشن شدن موتور ندارد!

یکی از مزیت های خودروبر(khodrobar) این است که با جابه جایی خودروی شما نیازی به روشن کردن موتور خودرو نخواهد بود.به عبارتی با امکان استفاده از این ماشین بر سنگین می توان خودرو را در زمان حرکت بدون هیچ حرکت اضافی به محل تعمیر رساند. به طوری که لاستیک های خودرو توسط زنجیرهای فولادی به کفی خودرو متصل شده باشد. علاوه بر امکان استفاده از جرثقیل یدک کش خودرو، از دیگر وسائل خودروبر یدک کش می توان به وانت ها و خودروی بالای دو تن اشاره کرد که در سریع ترین زمان ممکن به محل مورد نظر رسیده و جا به جایی خودرو را در زمان کوتاهی انجام خواهد داد.

حمل خودروهای تصادفی/خودروبر

امنیت حمل خودرو با خودروبر بیشتر است یا یدک کش ؟

خودروبرها برای حمل خودرو، ماشین را روی قسمت انتهایی خودروبر سوار می کنند اما یدک کش ها برای انتقال خودرو توسط سیم بکسل و زنجیر اقدام به حمل خودرو خواهند کرد.در نتیجه امنیت حمل با خودروبر بسیار بیشتر از یدک کشی و بکسل کردن می باشد.

حمل خودروهای تصادفی/خودروبر

 

هزینه حمل خودروهای تصادفی

میزان هزینه حمل خودرو تصادفی با توجه به خودرو های مختلف مشخص می گردد مثلا خودرو های تیپ A که خودروهای سنگین وزن و خودرو های شاسی بلند هستند نسبت به خودرو های تیپ B,C که به ترتیب ماشین های کم وزن و سبک هستند در تعیین قیمت بکسل و یدک با یکدیگر متفاوت هستند علاوه بر نوع ماشین تعرفه یدک خودرو به عواملی چون نوع سرویس درخواستی , اجاره یدک کش در داخل و یا خارج از شهر و میزان مسافت طی شده توسط یدک کش بستگی دارد.

دلیل اهمیت وجود مهارت خوب برای حمل خودروهای تصادفی

 گاها آسیب هایی که در هنگام حمل و یا بلند کردن ماشین واژگون شده توسط جرثقیل ، پیش می آید ، بیشتر از آسیب خود تصادف است. داشتن ابزار مناسب و مهارت کافی و جرثقیل خوب از جمله الزاماتیست که برای حمل خودرو تصادفی لازم است.حمل خودروهای تصادفی/خودروبر

برخی از خدمات خودروبر تبریز

بکسل و جابه جایی خودرو به محل موردنظر

تنظیم باد چرخ های خودرو برای صرف سوخت کمتر

ارایه خدمات و تعمیر سیار توسط مکانیک متخصص

بهترین تجهیزات خودروبر و جرثقیل مثل کفی خودروبر و یدک کش

مستقرشدن در محل موردنظر در سریع ترین زمان ممکن و با به صرفه ترین قیمت ها

در سوانح و تصادفات رانندگی هزینه حمل جرثقیل بر عهده چه کسی میباشد؟

هزینه حمل خودروهای توقیفی و تصادفی و هزینه کمک جرثقیل ، سنگین و نیمه سنگین، جابه جایی خودروهای واژگون شده و بارگیری خودروهایی که از ارتفاع سقوط کرده اند  در تعهد شرکت های بیمه نیست و فقط غرامت هزینه ایاب و ذهاب در طول مدتی که خودرو شما در تعمیرگاه است، تامین میشود. این پوشش جزو پوشش های اضافه در بیمه های بدنه بوده و در تعهد بیمه ثالث نیست و هزینه حمل جرثقیل و پارکینگ برعهده مقصر حادثه میباشد.

بارنامه حمل خودرو چیست؟

بارنامه سندی است که شرکت حمل خودرو در اختیار مشتری خواهد داد. به زبان ساده تر بارنامه دولتی همان رسید خودروی شما می باشد.مواردی مانند نام و ادرس صاحب خودرو ، نام و نشانی خودروبر، مدل خودرو و شماره پلاک ، مدل خودروبر و شماره پلاک ، ادرس محل حمل خودرو ، ادرس مقصد ، هزینه حمل خودرو ،نام و نشانی شخص تحویل گیرنده خودرو در بارنامه ذکر میشود.در حقیقت با داشتن بارنامه خودرو شرکت خودروبر، خودروی شما را تضمین خواهد کرد.

جهت مشاوره نیز میتوانید با کارشناسان خودروبر تبریز(khodrobar) با همین شما زیر تماس حاصل فرمایید تا بهترین راهنمایی را همکاران ما در اختیار شما قرار بدهند.

امداد فوری 24 ساعته