حمل خودرو از تبریز به شیراز|۰۹۱۴۳۰۷۹۷۴۱

حمل خودرو از تبریز به شیراز|۰۹۱۴۳۰۷۹۷۴۱ و بالعکس

یکی از فعالیت های شرکت خودروبر حمل اتومبیل های شما ار تبریز به شیراز|09143079741است که حمل خودرو از تبریز به شیراز در شرکت ما به دو شکل انجام میپذیرد.
روش اول حمل اتومبیل ها با کامیونت های کفی دار هستند که بهتر است در این حالت خودرویی که میخواهد حمل شود توانایی حرکت داشته باشد تا بتواند به راحتی در کفی کامیونت قرار بگیرد. اما در غیر این صورت باید به جرثقیل اطلاع داده شود تا خودروی مد نظر را روی کفی کامیونت قرار دهد.
روش دوم هم حمل و نقل اتومبیل های توسط تریلی است که میتواند چندین خودرو را باهم حمل کند. عین مورد قیلی بهتر است خودرویی که میخواهد حمل شود قابلیت حرکت داشته باشد.

شرکت خودروبر برای حمل خودرو از تبریز به شیراز از تمامی روشهای استاندارد روز دنیا استفاده میکند که هیچ اتفاق ناگواری برای وسیله شما رخ ندهد و صحیح و سالم به مقصد خود برسد و مشتریان مان از خدمات ما خرسند باشند.

از ویژگی های منحصر به فرد شرکت ما که به سختی میتوانید مانند آن را پیدا کنید این است که خدمات ما بصورت 24 ساعته و همه روزه حتی در ایام تعطیل هم ارائه میشود. علاوه بر آن واحد پشتیبانی شرکت ما نیز بصورت 24 آماده ارائه مشاوره رایگان به مشتریان عزیز خود است. از دیگر ویژگی های بارز شرکت خودروبر میتوانیم به افرادی که در شرکت ما در حال فعالیت هستند اشاره کنیم. چرا که ما از نیروی آموزش دیده و مجربی استفاده میکنیم که چندین سال متمادی در این حوضه در حال فعالیت هستند. و تجربه بسیار بالایی در این صنف کسب کرده اند. بنابراین شما میتوانید به سهولت محموله خود را به دست آنها بسپارید و از سالم رسیدن آن به مقصد خاطر جمع باشید.

 

حمل خودرو از تبریز به شیراز و بالعکس

 

یکی از فوبیایی که شاید مشتریان ما دچار آن باشند این است که نمیتوانند به راحتی ماشین صفر کیلومتر خود را به شرکت های حمل اتومبیل بسپارند. اما ما به شما این اطمینان خاطر را میدهیم که خودروی سواری صفر کیلومتر یا کارکرده شما را با خودروبر تکی یا با تریلی بصورت گروهی، بدون هیچ مشکلی از تبریز به شیراز برسانیم. برای اطمینان بیشتر خودروی شما برای حمل خودرو از تبریز به شیراز بصورت کامل بیمه میشود تا به آسودگی بتوانید اتومبیل خود را ارسال کنید

شرکت ما علاوه بر تمامی مواردی که در بند بالا ذکر شدند ویژگی دیگری نیز دارد که بسیار چشمگیر و محبوب است. همان طور که میدانید بیشتر افراد برای اینکه کالای خود را صحیح و سالم در مقصد تحویل بگیرند برای آن بیمه پرداخت میکنند. شرکت ما نیز با صدور بار نامه قانونی و همچنین بیمه نامه، مرسوله شما را بیمه میکند تا نگران آسیب دیدن به آن نباشید و با خیالی آسوده محموله خود را در اختیار شرکت ما قرار دهید.

خدماتی که شرکت خودروبر به مشتریان عزیز خود ارائه میدهد به صورت زیر هستند که میتوانید برای اطلاعات بیشتر با واحد پشتیبانی شرکت ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان آنها بهره مند شوید. براي حمل خودرو از تهران به تبریز توسط خودروبر  با بهترين و ارزانترين راه ، حمل خودرو توسط شرکت خودروبر مي باشد…

خدمات شرکت خودروبر + اتومبیل های لوکس حمل شده تا کنون

  • باربری و حمل اتومبیل بصورت دربستی
  • حمل بار به تمام شهرستان های سراسر ایران
  • حمل بار به تمام نقاط مرزی
  • باربری اینترنتی
  • حمل خودرو درون شهری و بین شهری
  • حمل خودرو با کفی خودروبر
  • حمل خودرو بنز – بی ام و – پورشه
  • هیوندای – ولوو – تویوتا – لکسوس
  • حمل خودروی لوکس وارداتی

 

شرکت ما با دارا بودن کادر مجرب و با سابقه و همچنین خودروبر های بروز و پیشرفته دنیا با امکانات کامل آماده ارائه تمام خدمات خودرویی برای شما کاربران عزیز میباشد.

امداد فوری 24 ساعته