حمل خودرو از تهران به مشهد

حمل خودرو از تهران به مشهد

برای حمل خودرو از تهران به مشهد میتوانید خودروری خود را با کمترین نرخ کرایه و با داشتن بیمه نامه دولتی تمبردار ، با خیال آسوده حمل خودرو از تهران به مشهد را به ما بسپارید. شرکت ما در کمترین زمان انواع ماشین سواری داخلی ، خارجی، کلاسیک، لوکس و حتی ماشین سنگین شما را با بهترین خدمات از تهران به استان خراسان حمل خواهیم کرد.

ارسال تمام اتومبیل های تصادفی ، خودروهای صفر کیلومتر و کارکرده انواع خودرو های سبک و سنگین و… به استان خراسان رضوی شهر مشهد. حمل و نقل خودرو های با انواع خودروبر به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل هم با نازل ترین نرخ انجام میپذیرد.

این کار توسط رانندگان ماهر و مجربی انجام میشود که چندین سال است که این کار را در هر شرایطی بدون رویارویی با مشکلی به نتیجه رسانده اند.

نقل و انتقال اتومبیل ها با توجه به نوع خودروی شما تنظیم میشود. در صورتی که ماشین شما شرایط خاصی داشته باشد. خودروبری با توجه به شرایطتان براتان خودروبر ارسال میکند که خدمات ارسال را انجام دهد. اما اغلب برای انتقال اتومبیل ها از تریلی های خودروبر استفاده میشود.

شرکت خودروبر آماده ارائه تمام خدمات حمل خودرو از تهران به مشهد با بالاترین امکانات خودروبر و نازل ترین هزینه برای شما مشتریان عزیز می باشد. یکی از خدماتی که شرکت ما برای حمل خودروری شما ارائه میدهد این است که محموله شما را برای حمل از تهران به مشهد بیمه میکند و حتی برای مرسوله شما بارنامه دولتی و قانونی هم صادر می کند.

برای دریافت مشاوره رایگان از شرکت خودرو بر میتوانید با واحد پشتیبانی شرکت ما تماس گرفته و از این خدمات بهره مند شوید.

حمل خودرو یکی از کار های پر خطر جهان است. به گونه ای که حتی در صورت داشتن تجهیزات کافی، اگر تجربه لازم را نداشته باشید شاید با مشکل روبه رو شده و باعث شود که متحمل پرداخت هزینه های هنگفتی باشید. این کار به یک تیم کار بلد و مجربی نیاز دارد که تجربه انجام چندین باره این کار را داشته باشند و بتوانند بدون پیش آمدن هیچ مشکلی محموله شما را به مقصد برساند. شرکت خودروبر در این زمینه سابقه بسیار بالایی دارد. شرکت خودروبر سعی می کند برای جلب رضایت و خرسندی مشتریان خود مناسب ترین و نازل ترین کرایه را در نظر بگیرد.


انواع خدمات حمل خودرو از تهران به مشهد

ما با مجهز بودن به تمام امکانات حمل خودرو از تهران به مشهد در این زمینه می توانیم با بالاترین امنیت و بهترین کیفیت ماشین های لوکس ایرانی ، خارجی و کلاسیک شما را حمل کنیم. خدماتی که شرکت خودروبر به مشتریان محترم خود ارائه میدهد به صورت زیر هستند.

  • حمل اتومبیل های لوکس و لاکچری
  • حمل خودروهای قدیمی و کلاسیک
  • حمل ماشین های صفر کیلومتر و کارکرده
  • حمل خودروهای خراب و از کارافتاده
  • انتقال خودروهای تصادفی و غیر قابل حرکت و…

 

با ارسال اتومبیل خود با شرکت خودروبر دیگر نگران اتومبیل خود نباشید. چراکه ماشین شما با بهترین خودروبر و مجرب ترین راننده و از بهترین مسیر حمل خواهد شد. در کنار مزیت های بی شمار شرکت خودروبر یکی از مزیت های این شرکت در اختیار داشتن رانندگان حرفه ای می باشد که چندین سال است در این صنف در حال فعالیت هستند. مجهز بودن به بروزترین تجهیزات حمل خودرو، یکی دیگر از نکات برای حرفه ای بودن شرکت خودروبر در سراسر جمهوری اسلامی ایران است.

 

انواع خدمات ارسال خودرو به مشهد

 

حمل خودرو از تهران به مشهد با دو روش انجام میشود:

1. حمل اتومبیل با خودروبر کفی بصورت تکی:

یکی از روش های حمل خودرو از تهران به مشهد استفاده از کامیونت است. بدین شکل که برای هر خودرو یک خودروبر اختصاص داده میشود که مامور حمل اتومبیل از مبدا به مقصد می باشد. کامیونت ارسال شده متناسب با خودروی شما است و برای حمل هیچ گونه مشکلی پیش نخواهد آمد. خودروبر های شرکت ما بسیار ایمن و مطمئن هستند که مشتریان با خیالی آسوده به شرکت و خودروبر های ما اعتماد کرده و مرسوله خود را به ما بسپارند. علاوه بر خودروبر ، یک راننده بسیار ماهر هم در اختیار شما قرار داده خواهد شد تا ماشین شما را به مقصدی که دارید برساند. خودروی شما با این روش در کمترین زمان ممکن به مقصد خواهد رسید که این مورد یکی از مزیت های مهم شرکت خودروبر محسوب میشود و میتواند شما را در برنامه هایتان بسیار جلو بیندازد.

اگر قصد دارید با این روش اتومبیل خود را به مقصد ارسال کنید. باید توجه داشته باشید که خودروی شما باید قابلیت حرکت داشته باشد تا با حرکت خود ماشین ، بر روی کفی خودروبر قرار بگیرد و در نهایت به طرف مقصد خود روانه گردد.

 

2. حمل خودرو با تریلی

بعد از حمل خودرو با کامیونت کفی یا همان خودروبر تکی حال نوبت آن رسیده است که مورد دوم یعنی ارسال ماشین با تریلی را بررسی کنیم. این روش و روش قبلی شباهت ها و تفاوت های بسیاری دارند که به عنوان مثال هر دوی آنها نیازمند این مورد هستند که اتومبیلی که قصد انتقال دارد قابلیت حرکت داشته باشد. در غیر این صورت باید یک جرثقیل خودروی شما را به پشت تریلی یا کامیونت قرار دهد. از تفاوت های این روش ها هم میتوانیم به این گزینه اشاره کنیم که کامیونت قابلیت حمل یک خودرو را دارد در حالی که تریلی میتواند حدود 6 الی 8 اتومبیل را در آن واحد حمل کند که یک قابلیت بسیار میتواند برای شرکت های خودرو سازی کارآمد باشد.

شرکت خودروبر با مجهز بودن به انواع تریلی های بروز دنیا میتواند تضمین یک سفر ایمن را به اتومبیل شما بدهد که بدون هیچ اتفاق ناگواری خودروی شما را صحیح و سالم در مقصد تحویل دهد. شرکت خودروبر بصورت دربستی خودروی شما را از تهران به مشهد حمل میکند. هنگام طی کردن مسیر کاملا مراقب ماشین شما هست.

از مزیت های مهم و کاربردی حمل خودرو از تهران به مشهد با تریلی میتوانیم به این مورد اشاره کنیم که اتومبیل شما بصورت دربستی ، ایمن و از همه مهم تر با نازل ترین قیمت ممکن انتقال پیدا میکند. معمولا از تریلی ها برای انتقال خودرو های صفر کیلومتر استفاده میشود. اما شما نیز میتوانید دو یا چند تا خودرو را هم توسط این تریلی ها حمل کنید.

ارائه مشاوره رایگان ارسال حمل خودرو از تهران به مشهد

ارائه این مشاوره رایگان برای حمل خودروبر از تهران به مشهد توسط واحد پشتیبانی شرکت خودروبر انجام میپذیرد. وقتی شما عزم ارسال خودروی خود را داشته باشید طبیعی است که نیاز به یک سری اطلاعات دارید که باید از افرادی که در این حوضه فعالیت میکنند دریافت کنید. در واحد پشتیبانی شرکت ما افرادی حضور دارند که به بهترین نحو این کار را بصورت کاملا رایگان برایتان انجام میدهد و شما را از تمامی مواردی که لازم است قبل از ارسال محموله خود بدانید آگاه میکند و به تمامی سوالات شما پاسخگو هستند تا شک و شبحه ای برایتان باقی نماند.

بعد از اینکه تمامی مراحل قبل از ارسال انجام شد میتوانید با اطمینان خاطر خودروی خود را به ما بسپارید تا آن را به مقصدتان برسانیم.

امداد فوری 24 ساعته