ویژگی های اساسی خودروبر تبریز چیست؟+معرفی خودرو بر در تبریز

ویژگی های اساسی خودروبر تبریز چیست؟+معرفی خودرو بر در تبریز

حمل خودرو از مزیت های زیادی برخوردار است امروز تصمیم برآن گرفتیم تا شما را با این موضوع بیشتر آشنا کنیم ود مورد  ویژگی های اساسی خودروبر تبریز چیست؟ بیشتر صحبت کنیم

خودروبر چیست؟

خودروبر یا کفی خودروبر قطعه‌ای است که از آن برای حمل سایر خودروهای معیوب، سانحه دیده یا هر خودرویی که امکان تردد در جاده برایش وجود نداشته باشد استفاده می‌شود. به دلیل قدرت بالای کامیونت‌ها در حمل بار، این قطعه معمولا به انتهای کامیونت ها نصب می‌شود. با توجه به طراحی ویژه و تعبیه شیب مناسب، به راحتی می‌توان خودرو مورد نظر را روی خودروبر سوار کرده و با استفاده از ترمزها و چرگیرهای موجود روی سطح آن، از هرگونه حرکت اضافه خودرو در طول مسیر جلوگیری کرد و به مقصد رسید. خودروبر انواع مختلفی دارد که بر اساس تعداد و نوع خودروهایی که باید حمل شوند مورد استفاده قرار میگیرند که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

تریلر خودروبر

از تریلرهای خودروبر برای حمل همزمان چندین خودرو در مسافت‌های طولانی استفاده می‌شود  این نوع از خودروسوار دارای 2 نوع می‌باشد. نوع اول تریلر با قابلیت حمل 6 خودرو و نوع دیگر آن تریلر با قابلیت حمل 8 خودرو می‌باشد. بطور معمول خودروسازان مشتریان اصلی این نوع از خودروبرها می‌باشند. خودروسازان باید اتومبیل‌های ساخته شده را  به دست مشتریان برسانند بنابراین بهترین حالت این است که خودروهایی که مشتریان آنها ساکن یک شهر هستند بطور همزمان ارسال شوند. قطعا شما هم در اتوبان شاهد خودروبرهایی بودهید ا‌ا‌اید که در حال حمل چندین خودرو هستند این خودروها جهت تحویل به مشتریان به نمایندگی‌های فروش تحویل داده خواهند شد.

ویژگی های اساسی خودروبر تبریز |خودروبر

خصوصیات و ویژگی های مهم بهترین خودروبر ها چیست؟

در حال حاضر با افزایش و رشد تولید خودرو ها نیاز به استفاده از خودرو برها بیشتر شده است. با افزایش تعداد اتومبیل ها نیاز به استفاده از خودرو بر جاده مخصوص هم افزایش یافته است. اتومبیل ها در اصل وسیله های نقلیه ای هستند که برای حمل سرنشینان می توان از آن ها استفاده کرد. در این صورت می توان گفت که اتومبیل ها کاربرد های بسیاری دارند. اما گاهی همین اتومبیل ها دچار حادثه و خرابی میشوند. در این صورت باید که از شرکت خودروبر تبریز کمک بگیرید. این شرکت با تولید خودروبر های پیشرفته و کاربردی توانسته در زمینه حمل اتومبیل ها موفق عمل کند. خودرو بر های شرکت   خودروبر تبریزمدل های متفاوتی دارند و از هرکدام به منظور های متفاوتی میتوان استفاده کرد. در واقع انواع خودرو بر جاده مخصوص بستگی به نوع اتومبیل ها دارد.

ویژگی ها و مزیت های خودروبر های بالابر چیست؟

خودرو برهای بالابر دراصل گونه ای از خودرو برها هستند که برای حرکت اتومبیلها به سمت بالا کاربرد دارند. در واقع درهر جایی که لازم باشد اتومبیلها به سمت بالا بیاید از این گونه خودرو برها استفاده می شود. در اصل خودرو بر های بالابر با توجه به کابرد هایی که دارند در مدل های متفاوتی ساخته میشوند. خودرو بر جاده مخصوص یک نمونه از این بالابرها است. که قادر است اتومبیلها را به طبقات بالا تر ببرد و در مکان مخصوص قرار دهد. این بالابرها نوعی جک های مخصوصی دارند که در حمل و بالا آوردن اتومبیل ها کمک می کند. همچنین از این خودروبر ها برای حمل اتومبیلها در تعمیرگاه ها هم مورد استفاده قرار می گیرد. و یا این که در پارکینگ هایی که فضای خالی کم دارد از این نوع بالا بر ها بهره میبرند. در ادامه شکل 2 خودرو بر جاده  را مشاهده کنید.

خودرو بر های بالابر چه مدل ها و مزایایی دارند؟

بالابر ها در انواع و مدل های متفاوتی تولید شده اند و هرکدامشان کاربرد هایی دارند. در این مقاله قصد داریم که در مورد هرکدام از خودرو بر های بالابر و مزیت های هرکدام توضیح دهیم. یکی از این گونه بالابر ها مدل هیرولیکی است که شبیه آسانسور هایی هستند. که اتومبیل ها را بین طبقات برج های بزرگ انتقال می دهند. این نوع خودروبر ها برای منتقل کردن اتومبیل ها در بین طبقات و پارکینگ ها مورد استفاده واقع میشوند. این نوع خودرو بر جاده مخصوص که در شرکت خودروبر  تبریز وجود دارد در چند حالت اتومبیلها را حمل میکنند. از مزیت هایی که این گونه خودرو بر ها دارند این است که می توانند. در کوتاه ترین زمان ممکن و با سرعت اتومبیل ها را منتقل کنند

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

خودرو برهمه نوشته ها

خودربرخودروبر تبریزخودروبر تهران،خودروبر،خودروبر تبریز،کفی خودروویژگی های اساسی خودروبر تبریز چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امداد فوری 24 ساعته