کرایه خودروبر در شهر ارومیه چقدر است؟

کرایه خودروبر در شهر ارومیه چقدر است؟

کرایه خودروبر در شهر ارومیه چقدر است؟

در این مقاله میخواهیم در مورد سوال کرایه خودروبر در شهر ارومیه چقدر است؟ صحبت کنیم پس با ما تا آخر مقاله همراه باشید.

خودروبر ارومیه

زمانی که خودروی شما در طی کردن مسیر و یا در حال حرکت در جاده دچار ایرادات فنی شود، شما به یک امداد خودرو یا خودروبر نیاز خواهید داشت. پس نتیجه می گیریم زمانی که ماشین شما از کار افتاد خاموش شد یا به دلیل نداشتن تجهیزات کافی توان آن را نداشتید که مجددا راه اندازی کنید، هیچ نگران نباشید.

فقط کافی است تا با تیم خودروبر ارومیه تماس حاصل کنید. تیم خودروبر ارومیه در سریع ترین زمان حاضر شده و خودروی شما را جهت تعمیر شدن، به نزدیکترین تعمیرگاه منتقل می‌کند. در ادامه ی مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با خدمات این خودروبر آشنا شوید.

خودروبر چیست؟

به آن دسته از یدک‌کش ها که دارای تجهیزات مکانیزه و مدرن و به روز هستند، خودرو بر گفته می‌شود. کلا وظیفه خودروبر ها، حمل خودرو و جابجایی خودرو است. می‌توان خودروبر را یکی از جدیدترین و روزآمد ترین تجهیزات حمل و نقل خودرو محسوب کرد. به طور کلی اگر قصد شما این است که خودروهای خود را به آسانی و بهترین شکل جابجا کنید، باید با خودرو بر ارومیه تماس بگیرید. زیرا خودروبرها می‌توانند، با حداقل آسیب خودرو شما را جابجا کنند.

وظیفه حمل خودرو ارومیه چیست؟

بهتر است در مرحله ی اول با وظایف خودروبر ها و حمل خودرو ارومیه آشنا بشوید تا بتوانید در صورت بروز هر گونه مشکل یا نیازهای زیر، با خودروبر ارومیه تماس حاصل کنید:

  • حمل خودرو های مسابقه ای ارومیه
  • حمل خودروهای خرابی که دچار نقص فنی نیز شده‌اند.
  • حمل و نقل خودروهای تصادفی
  • حمل تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی
  • جابجایی خودروهای گران قیمت و لوکس
  • حمل و نقل خودروهای صفر و پلاک نخورده
  • حمل خودروهای فرسوده و اسقاطی

 

خودروبر+خوردوبر تبریز

بهترین خودرو بر ارومیه

شاید کیفیت خودروبر از کرایه خودروبر در شهر ارومیه مهم تر باشد. یقیناً خودروبر ارومیه با بیش از ده ها سرویس انتقال خودرو از مبدا به مقصد و همکاری با برندهای معتبری همچون بنز، پورش، BMW ، مزدا و … می‌تواند به عنوان بهترین خودروبر ارومیه، مطرح گردد. همچنین با وجود برخی خدمات دیگر، این شرکت توانسته این خودروبر را به انتخاب عالی و هیجان انگیز برای شما تبدیل کند. این خدمات شامل موارد زیر می باشند:

  • ارائه سرویس رفت و برگشت
  • کلیه رانندگان خودروبر ارومیه تمامی موارد ایمنی را هنگام جابجایی خودروهای شما عزیزان رعایت می‌کنند و با سرعت مجاز رانندگی می‌نمایند. قطعا وجود این رانندگان حرفه‌ای، موجب احساس امنیت و آرامش شما خواهد شد.
  • حمل خودروهای لوکس و یا کلاسیک در خودروبر اورمیه، با نهایت دقت و گارانتی سلامت و امنیت انجام میپذیرد.

بهترین امداد خودرو در ارومیه چه ویژگی هایی دارد

1 . بهترین امداد خودرو باید در اسرع وقت خودش را به شما برساند .

2 . باید دارای تجهیزات لازم برای تعمیر در محل خودرو شما باشد.

3 . باید دارای بیمه خودرو باشد تا در صورت جابجایی بتواند سلامتی خودرو شما را تامین بکند.

4 . از کادر متخصص یا خودمونی کاربلد برای امداد رسانی استفاده بکند.

5 . در صورت نیاز خودرو شما به مکانیک خودروی شما را به نزدیک ترین مکانیک خودرو برساند.

6 . مجهز به روزآمد ترین خودرو های امداد خودرو در ارومیه باشد.

7 . خوش برخورد و اخلاق مدار باشد.

امداد خودروی ارومیه

امداد خودرو ارومیه به چند قسمت تقسیم بندی میشود :

امداد خودرو تلفنی

امداد خودرو سیار در محل

امداد خودرو با جرثقیل

امداد خودرو تلفنی

زمانی که ابتدا امدادخواه با امداد خودرو تماس میگیرد در اولین مرحله امداد خودرو تلفنی انجام می گیرد. و امدادگر با مشاوره تلفنی خودرو را مورد تعمیر قرار می دهد اگر با کمک مشاوره تلفنی خودرو تعمیر نشد باید وارد مرحله دوم بشویم.

امداد خودرو سیار در محل

اگر با مشاوره ی تلفنی مشکل حل نشد باید امداد خودرو سیار به محل اعزام شود تا خودرو را از نزدیک مشاهده و تعمیر کند . اگر خودرو در محل تعمیر شد نیازی به مرحله بعدی نیست اما اگر تعمیر نشد باید از امداد خودرو یا جرثقیل کمک گرفته شود.

امداد خودرو با جرثقیل

خودرویی که در محل امکان تعمیر نداشته باشد باید با جرثقیل به نزدیکترین تعمیرگاه حمل شود. تا تعمیرکار آن را تعمیر کند حتی این امکان هم هست که امدادخواه بنا به تجربه ی خود تعمیرگاهی را که میشناسد به شما پیشنهاد دهد و خودرو را به آنجا حمل کند.

جرثقیل+خوردوبرحامد

کرایه خودروبر چقدر است؟

یکی از اصلی ترین دغدغه های فکری افراد، قیمت یا نرخ کرایه خودروبر ارومیه است. عملا نمی‌توان هزینه یا نرخ ثابتی برای خودروبر ها ذکر کرد. زیرا در تعیین نرخ کرایه آن‌ها، عواملی مانند مسافت یا طول مسافرت و نوع خودرو دخیل است. همچنین تک ظرفیتی با چند ظرفیتی بودن خودروی شما نیز در مشخص کردن نرخ دخالت دارد.

همین طور اگر حمل خودروی شما دارای دو مقصد باشد کرایه آن بیشتر می شود. همچنین اما اگر مسافت طی شده زیاد نباشد، قطعا هزینه ی کمتری از شما دریافت خواهد شد. پس بهتر از جهت کسب اطلاعات دقیق تر در این رابطه با شماره‌های درج شده تماس حاصل کنید.

عوامل تعیین کننده ی هزیمه ی خودروبر به اختصار:

  •  مسافتی که توسط یدک کش طی طریق می شود.
  • استفاده از نوع ماشین یدک کش یا خودرو بر که انواع آن در بالا اشاره شد.
  • یدک کش کردن ماشین سنگین.
  • در مسافت های زیاد مثلا از شهری به شهر دیگر هزینه سوخت نیر در محاسبه تاثیر گذار است.
  • در حمل خودرو صفر در صورت درخواست مشتری جهت بیمه یا گرانتی حمل و نقل قیمت آن به صورت جداگانه حساب می شود.
  • نوع ماشینی که توسط یدک کش حمل می شود نیز در قیمت تاثیر گذار است.

سخن پایانی خودروبر ارومیه

امیدواریم مقاله کرایه خودروبر در شهر ارومیه چقدر است؟ مفید بوده باشد. خودروبر ارومیه دارای سالها سابقه فعالیت درخشان در حوزه حمل و نقل خودروهای لوکس و کلاسیک و… است. بهتر است این موضوع را در نظر بگیرید که افراد مشهور و معروف زیادی از خدمات و سرویس خودرو بر ارومیه استفاده کرده اند. پس اگر در هر ساعتی و زمانی از شبانه روز خودروی شما در ارومیه با نقص فنی مواجه شد، می‌توانید با خیالی راحت با خودروبر ارومیه تماس بگیرید و در سریع ترین زمان از خدمات آن بهره مند شوید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

آموزشامداد خودروبهترین روش حمل خودروبهترین شرکت خودروبرجرثقیل خودروبر شبانه روزیحمل خودرو ارزانحمل خودروبرخودرو برخودروبر ارومیهخودروبر حامدکرایه خودروبرهمه نوشته ها

امداد خودروامداد خودرو تلفنیامداد خودروی ارومیهحمل خودرو از ارومیه به تبریزحمل خودرو از ارومیه به تهرانخودرو بر در شهر ارومیهخودروبر ماشین سوار در ارومیهقیمت خودرو بر ارومیهکرایه خودروبرکرایه خودروبر شهر ارومیه چقدر استنرخ کرایه خودروبر ارومیه به تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امداد فوری 24 ساعته