خودروبر چیست؟خودروبر یک وسیله جدید برای حمل خودروها می باشد که نسبت به جرثقیل ها بسیار ایمن تر می باشند قصد داردیم در این نوشته به بحث در مورد مزایای حمل خودرو با خودروبرخواهیم پرداخت.

این ماشین، وسیله ای می باشد که عملکردی مشابه یدک کش دارد و برای جابه جایی خودروها از آن استفاده می شود و تفاوت آن ها در مدل حمل خودرو و ایمنی کار، می باشد.

همچنین به دلیل شرایطی که این ماشین ها، در زمان حمل خودرو محیا کرده اند، این وسیله ها نسبت به جرثقیل ها گزینه بسیار مناسب تر و دارای امنیت بالاتری برای حمل و جا به جایی خودرو ها محسوب می شوند.

مزایای حمل خودرو با خودروبرکاربرد خودروبر چیست؟

بطور کل می‌توانید از خدمات حمل خودرو در مواقعی که نیاز به انتقال خودرو به تعمیرگاه دارید، در زمان فک پلاک یا انتقال خودرو صفر درب منزل استفاده نمایید که به اختصار هر کدام را توضیح خواهیم داد.

مزایای حمل خودرو با خودروبر

خودروبر های مکانیزه دارای مزایی نسبت به سایر روش های حمل و جابه جایی خودروها دارند که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

در صورت استفاده، سلامت و ایمنی خودرو کاملا تضمین خواهد شد.

توسط این ماشین آلات، هر نوع مدل خودرو تا وزن بالاتر از چهار تن را به راحتی و کاملا ایمن، بدون اینکه هیچ گونه آسیبی متوجه خودروی حمل شده شود، می توان جابه جا نمود.

برخی از این ماشین های حمل خودرو، دارای ظرفیت حمل بیش تر از یک خودرو می باشند و می توانند چند خودرو را به طور همزمان و با رعایت کامل اصول ایمنی، حمل نمایند.

پایداری خودروبرها در مقایسه با سایر وسیله های حمل خودرو مانند جرثقیل، یدک کش ها و خودروهای معمولی که برای جابه جایی خودرو ها استفاده می شوند ، بسیار بالاتر می باشد.

کفی این ماشین آلات جهت استفاده برای خودروهای مختلف در ابعاد متفاوتی طراحی و ساخته شده اند.

همچنین استفاده از تکنیک عاج کاری بر روی سطوح کفی این وسیله ها، باعث می شود که نیروی اصطکاک بین کفی و تایرهای خودروهای سوار شده بر رویی آن ها، در حداکثر حالت خود باشد.

وجود عاج ها در سطح کفی منجر می شود که خودروها در زمان حمل و جابه جایی، بر روی کفی نتوانند حرکت نمایند و دچار لغزش نشوند.

مزایای و تفاوت خودروبر با جرثقیل یدک کش در چیست؟

خودرو بر نیاز به یک اپراتور متخصص دارد که خودرو را بر روی جایگاه مخصوص یا همان رمپ قرار دهد.این خودرو بر ها به وسله زنجیر هایی که دارند از جابه جایی و حرکت خودرو جلوگیری می کنند. اما یدک کش ها توسط سیم بکسل ماشین را تا مقصد به دنبال خود می کشند.

 خودروبر با جک هیدرولیکی چه مزایایی نسبت به نمونه های قدیمی خود دارد؟

با توجه به شرایط جاده‌ای و بر اساس نیاز راننده، امکان تغییر زاویه کفی خودروبر مزیت غیر قابل انکار است که در خودرو سوارهای دارای جک‌های هیدرولیکی و پنوماتیکی تعبیه شده است. در این خودرو سوارها امکان تغییر زاویه  کفی خودرو سوار متناسب با وضعیت جاده و بصورت خودرکار امکانپذیر خواهد بود.

ظرفیت حمل خودروبرها در چه حدود است؟

خودروبر ها ظرفیت حمل بیش از 4 تن را دارند و همچنین این امکان را برخوردارند که به صورت تکی یا همزمان چند خودرو را جابه جا و حمل کنند.

خودروبر ها در چند مدل وجود دارند؟

خودروبر ها در دو مدل تریلر خودرو و خودروبر کامیونت عرضه می شوند.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

خودرو برهمه نوشته ها

حمل خودروخودروخودروبرخودروبر تهران،خودروبر،خودروبر تبریز،مزایای حمل خودرو با خودروبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امداد فوری 24 ساعته