امداد خودرو شبانه روزی و نکاتی که از خدمات باید بدانید


امداد خودرو شبانه روزی

کار امداد خودرو شبانه روزی این است که در مواقعی که در جاده یا مسیری نیازمند کمک و تعمیرات هستید به شما کمک میکند تا بتوانید به مسیر خود ادامه دهید. به عنوان مثال اگر اتومبیل شما در وسط جاده دچار خرابی شود، می توانید با تماس با امداد خودرو شبانه روزی، خدمات خودروبری دریافت نمایید. نیروهای امدادی شبانه روزی در اسرع وقت به کمک شما خواهند آمد. خدماتی که شرکت ما برای کمک به شما ارائه میدهد عبارت اند از: کفی خودرو بر – خدمات مکانیک سیار – یدک کش – پنچری و… است که تمامی موارد ذکر شده توسط افراد مجرب و کار بلد انجام میشود و میتوانید به سهولت کار خود را به آنها بسپارید. حتی در صورت اتمام سوخت و یا بروز مشکل برای باطری خودرو نیز می‌توانید از خدمات خودروبر شرکت ما استفاده کنید. و یا میتوانید در صورت نیاز به تعمیر اساسی تر، اتومبیل خود را به راحتی به نزدیک ترین تعمیرگاه منتقل کنید.

راه های حمل و نقل برای انتقال وسیله های سنگین

حمل و نقل یکی از روش های محبوب برای انتقال تجهیزات سنگین به خارج از کشور است. حمل تجهیزات مسطح سنگینی مانند موتورخانه و ماشین آلات صنعتی کار دشواری است که با کمک شرکت ما امکان پذیر است. لازم به ذکر است ک این روش دارای محدودیت های ارتفاعی و وزن است.

این روش انتقال در فضای باز به دلیل هزینه حمل و نقل کمتر تر توانایی حمل طیف وسیع تری از کالاها را فراهم کرده است. انواعی از انتقال ها را داریم که یکی از آنها حمل و نقل کانتینری میباشد. اما همیشه بهترین روش نیست. این گزینه زمانی برای ما ایده آل است که محموله شما در یک کانتینر بزرگ قرار گرفته باشد. در این شرایط محافظت بیشتری در برابر شرایط آب و هوایی برای ماشین آلات سنگین شما به عمل می آید که گزینه خوبی برای این نوع از حمل و نقل است. در این روش حمل و نقل وسایل نقلیه غیرقابل استفاده، موتورها، تجهیزات زراعی و سایر تجهیزات سنگین انتقال می یابند. شیوه انتقال نیز بدین شکل است که جرثقیل محموله شما را روی کشتی قرار میدهد.

هزینه انتقال وسیله توسط امداد خودرو شبانه روزی با هزینه کمتر

قیمت دقیق انتقال تجهیزات سنگین با توجه به اندازه وسیله و مسافتی قابل حمل متفاوت است. و این موضوع کاملا عادی هست که وسایل سنگین تر خواهان پرداخت هزینه بیشتری باشند. مسافت طولانی تر هم همین طور. فرض کنید باید تجهیزات سنگین را تا 100 کیلومتر حمل کنید و وسیله دیگری از تا فاصله 200 کیلومتر. مسلما هزینه بار دوم دو برابر اولی خواهد بود. حمل اتومبیل هم کاملا شبیه به این موضوع است و هر چقدر مسافت و وزن محموله افزایش یابد، هزینه پرداختی هم به همان اندازه افزایش پیدا میکند.

چه اطلاعاتی قبل از حمل و نقل خودرو واجب است که بدانیم؟!

همانطور خدمتتان عرض شد، نکاتی وجود دارند که باید هنگام درخواست امداد خودرو مد نظر داشته باشید. این موارد شامل موارد زیر هستند:
لازم است که ابعاد دستگاه را به صورت دقیق اندازه گیری کنید. و در نهایت به تیم ما اطلاع دهید. این کار باعث میشود که خدمات بهتری را به شما ارائه دهیم. در صورت اندازه گیری نادرست ممکن است مجبور باشید تاخیرهای پرهزینه ای را متحمل شوید. چنانچه توانایی اندازه گیر دستگاه خود را ندارید، لطفا با ما در تماس باشید. تا شما را به یکی از معتبر ترین مراکز حمل و نقل وسایل سنگین متصل کنیم.

اگر ماشین آلات سنگینی که شما میخواهید آن را حمل کنید نیازمند تجهیزات بارگیری تخصصی نیاز دارد. حتماً این موضوع را از قبل از مراجعه تیم امداد، در تماس تلفنی به ما اطلاع دهید. این عمل باعث میشود که تیم امداد ما تجهیزات لازم را فراهم کرده و با نهایت توانایی در محل حاضر شود و از بروز هرگونه مشکل در هنگام تحویل جلوگیری به عمل آید. اگر وسیله ای که قصد حمل آن را دارید بصورت بین المللی حمل خواهد شد، شما نیازمند دریافت مجوز خواهید بود. پس بهتر است قبل از حمل مرسوله مجوزات لازم را دریافت کنید. همچنین علاوه بر مرسوله های بین المللی بعضی از محموله ها دارای وزن بیش از اندازه ای هستند و برای این نوع محموله ها نیز باید مجوز دریافت کنید. در صورت اینکه قبل از ارسال مرسوله مجوزات ذکر شده را دریافت نکنید، ممکن است ارسال محموله شما با تاخیر انجام گیرد.

پیش از درخواست امداد خودرو شبانه روزی چه اقداماتی لازم است؟!

ابتدا باید لوله اگزوز خودرو بپوشانید. این کار با جلوگیری از ورود زباله های ناخواسته به سیستم اتومبیل شما باعث سالم ماندن وسیله میشود. دومین اقدامی که قبل از حمل خودرو لازم است، جدا کردن باتری از سیستم خودرو میباشد. این اقدام باعث میشود تا اگر در هر صورت چراغ های وسیله روشن شد باتری وسیله تخلیه نشود. اقدام بعدی اطمینان از ایمن بودن درب ها هستند. در صورت عدم رعایت این مورد ممکن است در جریان حمل آسیب ببیند. در آخرین مرحله دستگاه خود را تمیز کنید. زیرا امکان دارد زباله ها نقاط اتصال را بپوشاند و باعث بروز مشکل شود.

امداد خودرو شبانه روزی+خودروبر

آیا برای دریافت سرویس خودروبری به بیمه حمل و نقل نیاز داریم؟!

حاملان وسایل و تجهیزات سنگین که دارای مجوز هستند، باید علاوه بر بیمه ی وسیله حمل کننده، برای مرسوله هم بیمه بار داشته باشند. هنگامی که حمل و نقل محموله خود را به شرکت ما میسپارید بصورت خودکار تحت پوشش خط مشی های ما قرار می گیرد. اما برای اطمینان خاطر بیشتر میتوانید برای حمل وسیله خود با خودروبر امداد خودرو شبانه روزی، می توانید بیمه تکمیلی خریداری و تهیه کنید. چنانچه وسیله شما بصورت اتفاقی آسیب دید، فوراً با ما تماس بگیرید. ما با ثبت این حادثه به شرکت بیمه خود پیغامی ارسال میکنیم. آنها با شما تماس میگیرند و شما را در فرآیند ادعا راهنمایی میکنند.

آیا وزن مرسوله هنگام درخواست امداد خودرو شبانه روزی مهم است؟!

یکی از مهم ترین مسائلی که باید مد نظر قرار دهیم این است که وزن محموله برای حمل بسیار مهم است. لازم است که قبل از حضور تیم امداد، وزن محموله را تعیین کنیم تا موقع انجام عملیات انتقال تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند. شرط لازم برای وزن محموله های ارسالی این است که نباید وزن مرسوله از 30 تن بیشتر باشد. در صورت گذر از این مرز تجهیزات و مجوزهای خاصی مورد نیاز است که باید تهیه شوند. ابعاد دستگاه نیز بسیار حائز اهمیت است. در این شرایط هم مانند شرایط موجود برای وزن باید کاملا کنترل شود.

مقرون به صرفه ترین راه برای حمل و نقل وسیله نقیله چیست؟!

شرکت ها گزینه های بسیاری را برای حمل محموله های سنگین ارائه می دهند. چند نمونه از آنها مثلا حمل هوایی، ریلی یا دریایی است. بین این موارد ذکر شده حمل و نقل هوایی آزاد اغلب مقرون به صرفه تر از سایرین است. در این نوع از حمل تجهیزات شما بر روی تریلری بارگیری می شود و در موقع ارسال هیچ گونه پوششی ندارند.
این نوع از حمل و نقل که به آن روش RoRo نیز میگویند. در حمل و نقل امداد خودرو شبانه روزی محبوبیت زیادی دارد. همچنین برای حمل و نقل وسایل سنگین داخلی نیز میتوانیم از این روش استفاده کنیم. در نتیجه بهتر است که حتماً جزئیات و اطلاعات لازم برای حمل را به شرکت حمل کننده ارائه دهید. این روش بسیار سریع، کارآمد و مقرون به صرفه است. برای بیشتر حمل و نقل های سنگین ، از این روش استفاده میشود.

نتیجه گیری نهایی درباره امداد خودرو شبانه روزی + سرویس های آن

یکی از بهترین گزینه ها برای حمل وسایل سنگین کانتینر های تخت هستند که برای این نوع از حمل و نقل عالی هستند. شیوه کارکرد این دستگاه بدین شکل است که آن را به یک قاب صاف میبندند و مثل یک کشنده قوی عمل میکند. این وسیله حمل و نقل بسیار انعطاف پذیر است. اما از حمل و نقل هوایی مقرون به صرفه تر است…

آیا حمل وسایل به مجوزی نیاز داریم؟؟؟

بله، صاحب محموله باید چند مجوز برای حمل و نقل دریافت کنند. به عنوان مثال صاحب مرسوله مجوز تجهیزات باید مجوز حمل و نقل مناسب را دریافت کند. مجوز هایی که برای هر وسیله ای واجب است مجوز بین الملل در صورت خروج از کشور، و مجوز وزن برای وسیله های فوق سنگین است. اگر محموله شما با توجه به توضیحات فوق نیازمند مجوز است، میتوانید با واحد پشتیبانی تیم ما در ارتباط باشید تا کارهایتان را به بهترین روش ممکن پیش ببرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اجاره خودروبرامداد خودروامداد خودرو تهرانامداد خودروبر تهرانامدادخودرو تبریزبهترین خودرو در تبریزبهترین روش حمل خودروبهترین شرکت خودروبرتعمیرجرثقیل خودروبر شبانه روزیخودرو برخودروبر تبریز خودروبر در تبریزخودروبر شبانه روزی در تبریزکرایه خودروبر

امداد خودرو تلفنیامداد خودرو سد امندامدادخودروامدادخودرو ارومیهامدادخودرو بین راهیامدادخودرو جاده تبریزامدادخودرو در تبریزامدادخودرو در تهرانامدادخودرو زنجانامدادخودرو شبانه روزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امداد فوری 24 ساعته