حمل خودرو از تهران به ساری|۰۹۱۴۳۰۷۹۷۴۱

حمل خودرو از تهران به ساری|۰۹۱۴۳۰۷۹۷۴۱

سلام دوستان امیدوارم حالتون عالی و پر از انرژی باشید. امروزی توی این مقاله میخوایم در مورد حمل خودرو از تهران به ساری باهاتون صحبت کنیم و چند تا نکات خیلی کاربردی و مهم رو بتون بگیم که موقع درخواست خودروبر به اونا توجه کنید و به واسطه این اطلاعات بهترین خدمات رو دریافت کرده و نهایت استفاده رو ازش داشته باشین. تا آخر این مقاله با ما همراه باشید

همانطور اطلاع دارید حمل و نقل وسیله های نقلیه یکی از پرکاربرد ترین خدمات در حوزه باربری و حمل بار شناخته شده و از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار میباشد؛ و به واسطه همین پر طرفدار بودن این صنف شرکت خودروبر بوجود آمده است تا با استفاده از ناوگان های مجهز و استاندارد و بروز خود با بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و با سابقه، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

شرکت خودروبر کلیه خدمات حمل و نقل انواع ماشین های سواری را به صورت درون شهری و هم به صورت برون شهری با بالاترین سطح کیفیت ، با استفاده از بهترین خوودروبر های حال حاضر ایران و همچنین با نازل ترین و مناسب ترین نرخ کرایه ارائه می نماید.

خدماتی که شرکت خودروبر قادر به انحام آنها است و میتواند در آن مورد مدعی اول کشور باشد. در ادامه چند مورد از این سرویس ها را با هم مشاهده خواهیم کرد:

  • حمل وسیله های نقلیه صفر کیلومتر و کارکرده
  • انتقال اتومبیل های کلاسیک و عتیقه
  • وسیله های نقلیه مزایده ای
  • وسائل نقلیه معیوب و تصادفی بدون قابلیت حرکت
  • کلیه تجهیزات و ماشین آلاتی که حمل آنها توسط کامیونت کفی امکان پذیر باشد…

شرکت خودروبر ویژگی خیلی خاصی دارد که آن را از سایر شرکت ها متمایز کرده است. آن هم این است که شرکت ما بصورت 24 ساعته و همه روزه حتی در ایان تعطیل هم آماده ارائه تمام خدمات و سرویس های حمل و نقل اتومبیل ها است. واحد پشتیبانی شرکت ما نیز بصورت شبانه روزی پاسخگوی شما عزیزان میباشد.

 

حمل خودرو از تهران به ساری

خواهشمند است موقع ثبت درخواست و استفاده از خدمات و سرویس های حمل و نقل شرکت خودروبر به موارد ذیل توجه داشته باشید:

  • تمامی خودروبر ها جهت حمل ماشین ، به تمامی امکانات مجهز بوده و استانداردهای لازم را دارند.
  • همه رانندگان خودروبر ها دارای کارت سلامت هستند.
  • تمام فرآیند سوار کردن حمل و پیاده سازی توسط شرکت خودروبر صورت می پذیرد تا از هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری گردد.
  • در موقع ارائه سرویس حمل خودرو از تهران به ساری|۰۹۱۴۳۰۷۹۷۴۱ خودروی شما متناسب با ارزش مادی بروز آن بیمه شده و بارنامه دولتی صادر می گردد.
  • کرایه حمل پیش از اعزام خودرو تعیین می شود تا بعدا از بروز هرگونه اختلافی پیشگیری شود.

لازم به ذکر است که در صورت اینکه به فاکتور نیاز داشتید لطفا قبل از حمل آن را به ما اعلام فرمائید تا در اسرع وقت فاکتور مربوطه صادر گردد.

سرویس حمل و نقل اتومبیل ها در داخل شهر بصورت فوری با کامیونت های کفی انجام میپذیرد که هم در هزینه و هم در زمان صرفه جویی شود. اما شما عزیزان میتوانید برای حمل اتومبیل های خود در مسیر های بین شهری از هر دو مورد، یعنی توسط کفی و تریلی استفاده کنید. انتخاب هر یک از آنها بسته به نیاز و علاقه شما میباشد که اغلب برای خودرو های تکی از کامیونت های کفی دار ، و برای تعداد بیش از یک عدد ، تا 8 یا 10 خودرو با تریلی ها انچام میشود.

 

شرکت خودروبر با دارا بودن تجربه بسیار بالا در زمینه حمل و نقل انواع اتومبیل های صفر و کارکرده، کلاسیک و عتیقه، تصادفی و غیر قابل حرکت و… به یکی از بزرگ ترین و معتبرترین شرکت ها در این زمینه تبدیل شده است.حمل خودرو از تهران به ساری|۰۹۱۴۳۰۷۹۷۴۱ نیز یکی از خدماتی است که شرکت ما به مشتریان خود ارائه میدهد.

اگر میخواهید خودروی خود را به صورت ایمن و با بهترین و مجهز ترین دستگاه ها و امکانات به جایی حمل کنید میتوانید از خدمات شرکت ما بصورت 24 ساعته و همه روزه حتی در ایام تعطیل هم با کمتری نرخ کرایه و بهترین کیفیت ممکن به همراه بیمه نامه و بار نامه کاملا قانونی تجربه کنید. برای اطلاعات بیشتر با واحد پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمایید تا افراد حاضر توضیحات و اطلاعات کلی تری را خدمت شما ارائه دهند.

 

نرخ کرایه انتقال اتومبیل از تهران به ساری

بصورت کلی حمل خودرو به چند روش انجام میشود.

  1. درون شهری
  2. برون شهری
  3. با کامیونت کفی
  4. با تریلی به صورت جند تایی

و با توجه به این موارد که ذکر شد یک نرخ برای حمل و نقل تعیین میشود که قبل از شروع حمل باید پرداخت شود. علاوه بر هزینه ی حمل و نقل گاها مشتری خواهان خدمات بیشتری است و میخواهد با پرداخت مبلغی خدمات را برای خود فعال کند. مثلا حمل بار اضافی. که آن مبلغ هم به مبلغ اولیه افزوده میشود و پس از آن فاکتور اصلی برای مشتری صادر میشود. مشتری هم موظف است فاکتور را پرداخت کرده و از سرویس های ذکر شده استفاده کند. حال برای اطلاع از قیمت ها و خدماتی که شرکت خودروبر ارائه میدهد. میتوانید با واحد پشتیبانی که به صورت 24 ساعته در اختیار مردم شریف ایران است، از نرخ کرایه و خدمات شرکت ما به صورت رایگان اطلاع کسب کنید. ما همواره در تلاش هستیم که بهترین و بی نظیر ترین خدمات و سرویس ها را به مشتریان خود ارائه دهیم و مشتریان عزیز خود را خشنود و خرسند کنیم. شما عزیزان نیز میتوانید بعد ز کسب اطلاعات کافی، موارد مربوطه را بررسی کرده و طبق نیاز خود خدمات را از ما درخواست کنید.

برای انتقال به واحد پشتیبانی و اطلاع از آخرین خدمات و قیمت های آنها، اینجا کلیک کنید.

امداد فوری 24 ساعته