حمل خودروهای لوکس

نیاز به حمل خودروهای شخصی به کمک شرکت خودروبر

هر سال میلیون ها خودرو برای رفع نیاز های شخصی جابه جا می شوند.نیاز هایی از قبیل نقل مکان خانواده ها از شهری به شهری دیگر، رفت و آمد دانشجویان از منزل تا دانشگاه های دور، ییلاق و قشلاق کردن بعضی افراد، تغییر مقر شرکت ها و سازمان ها و….
در این صورت شرکت های خودروبری کار بارگیری و حمل خودرو را بر عهده می گیرند.خودروبر تبریز نظارت و کنترل زیادی روی زمان انجام کار دارد و در صورت وارد شدن خسارت یا بروز سانحه ، مسئولیت پذیر می باشد.

حمل خودرو های لوکس

خودروسازان میلیاردها دلار صرف حمل خودرو های نو و لوکس و رساندن آن ها به دست عوامل فروش می کنند. بخشی از این هزینه ها، تحت عنوان هزینه حمل از مشتریان گرفته می شود.خودروسازان برای محاسبه هزینه حمل هر محصولی از یک فرمول خاص استفاده می کنند. این خودرو های سفارش داده شده باید در موعد مقرر صحیح و سالم تحویل داده شوند.حمل خودرو های لوکس به علت ارزش و قیمت زیادی که دارند کاری سخت تر می باشد و در نتیجه نیاز به مهارت و تجهیزات حرفه ای دارد.

 

حمل خودرو لوکس/خودروبر

در حمل خودروهای لوکس توجه به چه نکاتی ضروری است؟

استفاده از تجهیزات و ابزار با کیفیت و با دوام

حساسیت و دقت خودروبر در زمان حمل خودرو لوکس

وجود افراد متخصص و حرفه ای و کاربلد برای حمل خودرو

استفاده از کفی های خودروبر با کیفیت بالا و استاندارد

توجه به اعتبار شرکت خودروبر و قابل اعتماد بودن ان

حمل خودرو های لوکس با کامیون

هر خودرو نو حداقل در یک مرحله از نقل و انتقالاتش توسط کامیون حمل می شود. کامیون های خودروبر امروزی می توانند حداکثر ۱۲ خودرو را حمل کنند. به عبارتی طوری طراحی شده اند که چهار خودرو سوار طبقه پایین و هشت خودرو هم سوار طبقه فوقانی می شوند.همچنین هزینه حمل با کامیون به مراتب کمتر و مقرون به صرفه تر از هزینه حمل به صورت تکی می باشد.

حمل خودرو لوکس/ خودروبر

تریلی های مجهز به رمپ های هیدرولیک

تریلی ها معمولا مجهز به رمپ های هیدرولیک هستند. رمپ های هیدرولیک می توانند بالا و پایین شوند تا کار تخلیه یا تمیز کردن خودرو ها آسان تر شود. همچنین رمپ ها می توانند کج و شیب دار شوند و با قرار دادن سر یک ماشین در زیر یک ماشین دیگر فضا را افزایش بدهند.

از دیگر خدمات ما حمل خودروهای خارجی

امنیت حمل خودروهای لوکس

هر خودرو بر روی کفی خودروبر به چهار نقطه بسته می شود. برای بستن این خودرو ها به تریلی از چندین زنجیر و تسمه استفاده می شود. همچنین برخی خودرو ها به صورت فابریک روی شاسی یا بدنه خود دارای سوراخ هایی هستند که قلاب زنجیر داخل آن ها می افتد و خودرو را به صورت محکمی به تریلی می چسباند. علاوه بر این موارد تولید کنندگان خودرو های لوکس روش های مطمعن تری به کار می برند که یکی از این روش ها تسمه بندی می باشد. در این حالت تسمه های قوی و محکمی بر روی تک تک چرخ ها می افتند و آن را به کف تریلی می چسبانند‌. در نتیجه هیچ خراش و یا تو رفتگی روی شاسی ماشین به وجود نمی آید. هر دو روش بسیار امن می باشند و حتی اگر تریلی خودروبر تصادف بکند حتی یک ماشین هم از آن پایین نمی افتد.

 

حمل خودرو لوکس/خودروبر

توجه به نکاتی ضروری قبل از تحویل خودرو به خودروبر

خودرو خود را تمیز کنید تا قبل از تحویل مطمئن شوید هیچ مشکلی در رنگ و بدنه ماشین وجود ندارد، بهتر است از خودرو خود عکس و فیلم تهیه کنید.

قبل از ارسال خودرو به شهرستان با کفی خودرو بر حداقل یک چهارم بنزین در باک خودرو خود داشته باشید تا پس از تحویل خودرو امکان جابجایی به مقصد بعدی را داشته باشد.

وسایل شخصی خود را از صندوق عقب و داخل اتاق خودرو خارج کنید، اقلام اضافی می توانند ماشین شما را سنگین کند و بدتر اینکه، آن ها هرگز در طرح بیمه شرکت حمل و نقل قرار نمی گیرند.

حمل خودرو لوکس/خودروبر

 

بیمه نامه خودروبر

داشتن بیمه نامه یکی از مهم ترین اقدامات برای حمل خودرو می باشد. چرا که در صورت نداشتن بیمه نامه ممکن است با بروز هر گونه حادثه ای صدمات جبران ناپذیری به خودروی شما وارد گردد.خودروبر تبریز با دارا بودن بیمه نامه معتبر در خدمت شما می باشد.

ایمنی حمل خودرو باخودروبر به نسبت حمل با قطار و کشتی

در انواع و اقسام روش های حمل خودرو سوانحی رخ داده است. با این که سوانح و حوادث نادر هستند ولی این احتمال وجود دارد که یک کشتی حمل خودرو غرق بشود. سوانح و حوادث در حمل و نقل ریلی هم نادر است ولی مواردی وجود داشته که خودروها به پل های روگذر برخورد کرده و به سقف آن ها خساراتی وارد شده است. ولی در مجموع، صنعت حمل و نقل خودرو، صنعتی بسیار ایمن و کارآمد است. مقامات رسمی می‌گویند بیشتر سوانح و خسارت ها در نتیجه خطای انسانی است تا نقص در تجهیزات.به عبارتی حمل خودرو با تریلی های خودروبر در مقایسه با سایر روش ها کمترین سوانح و خسارات را به دنبال دارد.

حمل خودرو با قطار

جهت مشاوره نیز میتوانید با کارشناسان خودروبر تبریز(khodrobar) با همین شما زیر تماس حاصل فرمایید تا بهترین راهنمایی را همکاران ما در اختیار شما قرار بدهند.

امداد فوری 24 ساعته