۷مزایا وعملکرد خوب شرکت خودروبر در تبریز چیست؟

۲ ویژگی کفی خودروبر در خودروبر چیست؟

خودروبر تبریز یکی از بهترین ها در زمینه محسوب میگردد اما امروز میخواهیم در مورد چند نکته با شما حرف بزنیم و به ۷مزایا وعملکرد خوب شرکت خودروبر در تبریز چیست؟ نسبت به سایر همکاران مشغول در زمینه بپردازیم.

چرا باید از خودروبر استفاده کنیم؟

عدم آسیب به خودرو

حمل خودروبر توسط خودروبر بسیار ایمن است و از وارد شدن هر گونه آسیب و صدمه به خودروی شما جلوگیری می کند. چرا که خودروی شما در جایگاه خاصی درون خودروبر قرار می گیرد و بنابراین قطعات آن با خودروبر برخوردی ندارد که دچار آسیب شود.

 ایمنی بیش تر

علاوه بر این که حمل خودرو توسط خودرو بر صدمات احتمالی خودروبر بر خودروی شما را به حداقل و حتی صفر می رساند، برای جابجایی خودرو در جاده های ناهموار نیز بهترین گزینه است. حمل خودرو توسط خودروبر از آسیب های احتمالی جاده و رانندگی بر خودرو نیز به طور موثری می کاهد و ایمن تر است.

امنیت برای خودروهای تصادفی

گاهی اوقات خودروهایی تصادفی باید طوری به تعمیرگاه یا نمایندگی حمل شوند که هیچ گونه حرکتی نداشته باشند. به این دلیل که ممکن است حرکت برای خودرو موجب وارد شدن صدمات بیش تری به آن شود. در این مواقع تنها گزینه ای که در اختیار دارید، حمل خودرو توسط خودروبر است که امنیت آن را تضمین می کند.

بیمه نامه و بارنامه

و اما مزیت دیگر خودروبر بیمه شدن خودروهایی که توسط خودروبر حمل می شوند، است. اگر چه گفتیم که حمل خودرو توسط خودروبر هیچ گونه آسیبی به خودرو وارد نمی کند، اما با این وجود خودروبر ها اقدام به صدور بیمه نامه و بارنامه می کنند تا کوچک ترین احتمال خسارت به خودرو نیز جبران شود.

امنیت تضمینی

استفاده از خودروبر نه تنها برای اتوموبیل شما، بلکه برای دیگر رانندگان در جاده نیز امن‌ترین گزینه ممکن است. استفاده از چرخگیر با توجه به قابل چرخش بودن محور آن نیاز به مهارت بیشتری برای کنترل دارد؛ اما با این وجود که کنترل خودرو بر نیاز به مهارت خاص خود را دارد، کنترل خودرو بر ساده‌تر از چرخگیر خواهد بود.

۷مزایا وعملکرد خوب شرکت خودروبر در تبریز چیست؟

1-در صورت استفاده، سلامت و ایمنی خودرو کاملا تضمین خواهد شد.

2-توسط این ماشین آلات، هر نوع مدل خودرو تا وزن بالاتر از چهار تن را به راحتی و کاملا ایمن، بدون اینکه هیچ گونه آسیبی متوجه خودروی حمل شده شود، می توان جابه جا نمود.

3-برخی از این ماشین های حمل خودرو، دارای ظرفیت حمل بیش تر از یک خودرو می باشند و می توانند چند خودرو را به طور همزمان و با رعایت کامل اصول ایمنی، حمل نمایند.

4-پایداری خودروبرها در مقایسه با سایر وسیله های حمل خودرو مانند جرثقیل، یدک کش ها و خودروهای معمولی که برای جابه جایی خودرو ها استفاده می شوند ، بسیار بالاتر می باشد.

5-کفی این ماشین آلات جهت استفاده برای خودروهای مختلف در ابعاد متفاوتی طراحی و ساخته شده اند.

6-همچنین استفاده از تکنیک عاج کاری بر روی سطوح کفی این وسیله ها، باعث می شود که نیروی اصطکاک بین کفی و تایرهای خودروهای سوار شده بر رویی آن ها، در حداکثر حالت خود باشد.

7-وجود عاج ها در سطح کفی منجر می شود که خودروها در زمان حمل و جابه جایی، بر روی کفی نتوانند حرکت نمایند و دچار لغزش نشوند.

در این مقاله به بررسی ۷مزایا وعملکرد خوب شرکت خودروبر در تبریز پرداختیم امید برآن است که با تماس با شرکت خودروبر تبریز به تمام سوالات خود در این رابطه بپردازیم

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

خودرو برهمه نوشته ها

۷مزایا وعملکرد خوب شرکت خودروبر در تبریز چیست؟امدادخودرو تبریزخودروبر تبریزخودروبر تهران،خودروبر،خودروبر تبریز،مزایای حمل خودرو با خودروبرمزایای خودروبرهنگام تصادف چه کارهایی باید انجام دادیدک تصادفات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امداد فوری 24 ساعته