امداد خودرو سهند|خودروبر سهند تبریز

امداد خودرو سهند|خودروبر سهند تبریز با کادری مجرب و امدادگران حرفه ایی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد. امداد خودرو سهند در زمینه امدادی به صورت شبانه روزی فعالیت می کند. درواقع امدادگران وکارشناسان امدادخودرو در طول شبانه روز حتی در روز های تعطیل هم پاسخگو شما عزیزان میباشند و خودرو های شما که دارای نقص فنی هستند و قادر به حرکت نیستند را  تعمیر می کنند. درواقع با گذر زمان و ورود خودرو های بسیار  زیاد احتمال خرابی بیشتر خودرو ها بیشتر شده است وگریبان گیر راننده ها در جاده ها شده است. با توجه به همین موضوع شرکت های زیادی در زمینه امداد خودرو تاسیس شده است و در حال خدمت رسانی و فعالیت هستند. در ادامه با خدمات و وظایف اصلی امداد خودرو بیشتر آشنا خواهیم شد.

کار امداد خودرو چیست؟

در ابتدا شما با امداد خودرو تماس می گیرید و مشکل و موقعیت مکانی خود را برای امداد خودرو ارسال می کنید. کارمندان و کارشناسان مجرب امدادخودرو موقعیت مکانی و مشکل ماشین شما بررسی می کنند و امدادگران را خودرو های امدادگری به سمت موقعیت مکانی فرستاده می شوند و تعمیرکاران حرفه ایی عیب اصلی خودرو را بررسی و تشخیص می دهند. علاوه بر این این افراد حرفه ایی دیاگ هم بررسی می کنند و از سالم بودن دیاگ خودرو اطمینان حاصل می کند.

اگر قطعه ایی از خودرو شما معیوب باشد و نیاز به تعویض داشته باشد تعمیرکاران امداد خودرو این کار را انجام می دهند و قطعه مورد نظر را تعویض می کنند و خودرو را به صاحب ماشین برمیگردانند. در آخر اگر مشکل خودرو حل نشده باشد با جرثقیل ها و یدک کش های حرفه ایی خودرو مورد نظر را بکسل کرده و به تعمیرگاه مورد نظر می برند.

وظایف اصلی امداد خودرو

امداد سیار چیست؟

یکی از مهم ترین و بهترین خدمات امداد خودرو ارائه خدمات سیار است. این خدمت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش است. این خدمات و امداد سیار شامل:

رفع عیب خودرو در محل

اعزام یا حمل به تعمیرگاه در صورت نیاز

انتقال سرنشینان خودروهای حادثه دیده به محل مناسب

ارائه خدمات تعمیرگاهی در محل

مشاوره فنی تلفنی

اهداف امداد خودرو سهند|خودروبر سهند تبریز  در محل چیست؟

در واقع هنگامی امدادگران و امداد خودرو خدمات تعمیر در محل را ارائه می کند قصد دارد به چه اهدافی برسد؟ تعمیر خودرو در محل به منظور اهداف زیر صورت می گیرد:

  1. افزایش رضایت مندی مشتریان
  2. تکریم مشتریان
  3. جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان
  4. ایجاد تنوع در خدمات سیار
  5. افزایش درآمد
  6. پیشتازی در امر خدمات پس از فروش
  7. ارائه خدمات لوکس
  8. جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی توسط مشتریان
  9. خدمات سرویس دوره ای
  10. تعمیرات خودرو شامل تعویض باطری، دینام، انژکتور، رادیاتور، قفل، سنسور روغن و…

یدک کش و حمل خودرو با جرثقیل:

یدک کشی که خودرو را حمل می کند  و علاوه بر این شخصی که این وظیفه را بر عهده دارد بسیار مهم است و نقش مهمی دارد. در هنگام حمل خودرو باید دقت زیادی کرد تا خودرو مورد نظر برایش مشکلی پیش نیاید. یدک کش ها دارای تجهیزات اتصالی هستند که این قسمت های اتصالی در قسمت بار خودرو وجود دارد که این تجهیزات شامل: یک زنجیر اتصال و کششی است که این زنجیر به زیر خودرو مورد نظر متصل می شود و قسمت جلو خودور را از زمین بلند می کند.

برای آگاهی از لیست قمت های ما در این خصوص میتوانید با شماره های زیر با ما تماس بگیرید.

شماره تماس ما امداد خودرو سهند|خودروبر سهند تبریز

۰۹۳۵۲۸۹۹۴۱۰ – ۰۹۱۴۳۰۷۹۷۴۱
همچنین به منظور مراجعه حصوری میتوانید به آدرس ما مراجعه فرمایید

آدرس ما

آذربایجان شرقی – تبریز – بالاتر از میدان بسیج روبروی آناتا

همکاران ما در امداد خودرو سهند|خودروبر سهند تبریز بی صبرانه منتظر حضور گرم شما هستند.

امداد فوری 24 ساعته